23 Nisan 2012 Pazartesi

23 Nisan neşe doluyor insan!

Güzel ve özel bir gün.Sabah okula gittik ve kutlamalarımızı yaptık.Eve geldiğimde Ege'yle ne yapalım diye düşünmeye başladık ve kahvaltıyı dışarda yapmaya karar verdik:))))
Hatta araba falan da kullanmadık, yürüdük, yaklaşık yarım saat sürmedi ve çok hoşumuza gitti yürümek.

Baharın ve yeşilliğin dönüşü!

camlara yansırım da böyle

Ördekler, çay, göletler, ağaçlar etc.
Ege'nin sanatsal çalışmaları




günün anlam ve önemi, kahvaltılıklar

Çok da beğendik, mis gibi açık havada, güzel bir kahvaltı gibisi var mı?

Kahvaltı sonrası keyif kahvelerimiz ve çayımız

bendeniz


Biraz yokuş çıkmıştık, şimdi de o yokuştan iniyoruz.

10 yorum:

  1. güzelmiş tire ben çok küçükken gitmiştim ama hiçbirşey hatırlamıyorum ohh keyfiniz bol olsunnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, güzel yerleri var diyelim.Memleket işte:)))
      hepimiizn keyfi bol olsun, nice 23 nisanlara!

      Sil
    2. tabii çok güzel yerler var.
      gezip görmek lazım

      Sil
    3. kocaman bir EVETTTTTTTTTTT!

      Sil
  2. bayramımız kutlu olsun :)
    cok guzel yerlerı gezmıssın canım cok beğendım vak vak amca keske ıstanbuldada olsaydı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel bir gündü tatlım:)))Vak vak amcaya söylerim:))))

      Sil
  3. güzel bir 23 nisan geçirmişsin tatlım. gezmek iyi geliyor insana. hele de böyle güzel kahvaltı edebileceğin yerleri gezmek. bizim çoluk çocuk bir yere gitmemiz zor oluyor sen gez daha gez :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol hayatım, güzel yorumların için; son söylediğini o kadar çok duydum ki; böyle iki baş gezmek hakikaten rahat:))))

      Sil
  4. Valla her fotoğrafa ayrı bayıldım, içim açıldı :) harika bir gün geçirmişsiniz. Yeşillikler içinde kahvaltı ve kahve keyfi nefis olmuş :) afiyetler olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol güzelim, öyle oldu inan.Bize de çok iyi geldi.Halbuki yanı başımızda ama gitmeyi akıl edemememiştik şu ana kadar:)))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...