12 Nisan 2012 Perşembe

Ah yıllarrrrrrrrrr

Magazin sitelerini gezerken bir isme rast geldim.Anna Chlumsky.Tanıdık geldi,nerden nerden derken Google yardımcı olur dedim ve ona sordum.Kimmiş biliyor musunuz bu hanım kişilik?
Tanıdık geldi mi?
Yok çıkaramadım derseniz hemen söyleyeyim.Bu kız Vada.Vada derken "My Girl" diye sıcacık bir film vardı.Yaştaşım olanlar eminim hatırlayacaklardır.
Macaulay Culkin, Dan Aykroyd ve Jamie Lee Curtis li çok etkileyici bir filmdi.Ya da o çocuklukta bana öyle gelmişti.Hüngür hüngür ağladığımı hatırlıyorum.Vada annesini kaybetmiş bir küçük kızdı, babası cenaze evi işletiyordu sanırım.Macaulay ise Vada'ya aşık herşeye alerjisi olan oğlancağızı oynuyordu.Babası başkasına aşık olunca Vada onları ayırmaya çalışıyordu.Filmin sonunda ise oğlan arı sokmasına alerjisi olduğu için ölüyordu felan.Nasıl ağlamıştım o anlarda, aman yarabbim! Hala daha burnum sızlar.

Kızı görünce film aklıma geldi işte böyel.Ama çok değişmiş Vada...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...