4 Nisan 2012 Çarşamba

Aldıklarım -son post-

Allahtan bi alışverişe gitmişim a dostlar, anlata anlata bitiremedim.İşte son yazım, burda da kıyafetleri ve takı-tukuları anlatıvereyim de kapatayım bu konuyu...
Zaten kılık kıyafet alışverişi dediğin indiirmlerde olur, mevsiminde iyi şeyler bulmak, iyi ve hesaplı şeyler bulmak çok zor.Niketim ben de gezdim ama pek şansım yaver gitmedi bu kez.Bazı mağazalara da çok kalabalık olduğundan girmedim zaten.Üç-beş parça şeyle çıktım.İşte aldıklarım:


elbisem pull & Beardan 39.90tl


Hırkam da öyel, o 19.90tl.Güzel bir renk kombini oldu sanırım
Cüzdan Lcw'dan, 19.90 tl.Rengine vuruldum zaten.


yüsüklerim
Hepsini takıverdim birden:)))
değişik küpe buldum ve aldım, kanat, kalp ve kurukafa figürleri var.


yine Claire's ojem

Yine claire'sten sahte bileziklerim.Annem bunları görse ne kızar bana, deli kızım diye."Bunları mı buldun şıngırdatacak?" dediğini duyar gibiyim.Ama ne yapayım güzeller...

2 yorum:

  1. o ojenin rengi ne güzel öyle yahu zaten takılara mest oldum güle güle tak takıştır canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım benim, ben de bayıldım rengine:))))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...