12 Nisan 2012 Perşembe

Allıklarım

Benim aklıma makyaj denilince rimel, allık ve ruj gelir, diğerleri olmasa da bunlarla yıllarca makyaj yapabilirim.
Elimdeki allıkları derledim topladım, şöyle bir gözümün önünde bulunsunlar istedim.

toplu bakış

1 numero:bunu çok severim mesela Carmina terracotta allık no:02

2 numero:bu Dore'den Classics compact allık no:209

3 numero: bu Alix Avien allık no:133

4.numero: Bu Pastel-allık mı emin bile değilim aslında, bronzer olma ihtimali daha yüksek- nosunu bilmiyorum ama bildiğin toprak tonlarında, ben allık olarak da kullanabiliyorum ara sıra

5.numero: Bu son gözden flormar pretty compact allık no:46(bir de 6 numero olarak Avon'un top allığı da var ilk resimde)

2 yorum:

  1. CANIM 2. SİNDEN BENİMDE VAR ÇOK KULLANIŞLI
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya, bence de elim çokça ona gider benim de:)))
      sevgiler allıkdaşım:)))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...