12 Nisan 2012 Perşembe

Anket mimi

Bricit caaaağğğzım gönderdi yine bir mim
Ben cevaplamayayım da ne yapıyim
:))))))))))))))))))))))))))))))))
İşte sorular ve işte cevaplarım:)))))))))))))))))))

1.Blogundan ödül aldığın kişiye teşekkür et onu linkle göster 
Blogundan ödül aldığım kişiye teşekkür ediyorum ve onu linkle gösteriyorum.
Bricit teşekkürler:)))) http://biricitinyeri.blogspot.com/


2. Burçlara inanıyor musunuz? Burcunuz nedir?

Ben boğa burcuyum.Günlük burç yorumlarını okumam çünkü inanmıyorum ama burçların insan huyu suyu üzerinde etkisi olduğuna inanıyorum.O tür yazıları, yorumları okurum:)))

 3.Hayattaki idealiniz ulaşmak istediğiniz en son nokta nedir?

Kocamla yaşlanmak; kötülükten, kazadan, şerden uzak mutlu ve huzurlu bir yaşam sürmek:))))

4.Aşka inanır mısınız? Sizce aşk nedir?


Aşık olana kadar inanmamak normal.İnanıyorum tabi ki aşka.Ama abartılıyor her şey gibi, en ufak bir hoşlantının bile adı aşk oluyor.Gerek yok böyle şeylere bence.
Aşk bence birinden hiç bıkmamak; yüzyıllarca aynı güne uyanmak istemektir.Onsuz bir hayat düşünememektir bile...(Canım Kocacım benim!!!!!!!!!)


5.Hayalleriniz nelerdir? Hayal kurmak nasıl bir duygudur?

Yahya Kemal "İnsan hayal ettiği müddetçe yaşar." demiş.Ne kadar da haklı.Hayal kurmadan olur mu?Üniversiteyi kazandığını, okulu bitirdiğini, öğretmen olarak atandığını, düğününü, evini, çocuklarını.... İnsana şevk veriyor, azim veriyor. 

Şu an neyin hayalini kuruyorsun dersen? Sıcacık kumlara uzanıp; dertsiz, tasasız uzun bir tatilin derim:))))))))))






6.Sizce gerçek bir arkadaşın özellikleri neler olmalıdır? 


Yıllar geçse de yanında o olmalıdır, her gün görüşmek, birlikte olmak da gerekmez; benim canım arkadaşım ...... ile 18 yıldır arkadaşız mesela.Arkadaşlığı geçti, kardeş olduk.Ayrı yerlerde oturuyoruz ama o benim aklımdadır hep, ben de onun aklındayımdır:)))))


7.Hobileriniz var mıdır? Varsa nelerdir?

Olmaz olur mu? Film izlemek (sinemaya gitmektense evde izliyoruz artık), bilgisayarda  oyun oynamak ( angry birds çok zamanımı alıyor son zamanlarda), maç izlemek, kitap okumak (iş gereği), el işlerinde beceriksizim(dikiş dikmeyi çok isterdim mesela) ve son aylarda bu bloggerlık olayı...Çok eğlenceli:)))


8.Benim hakkımdaki düşüncelerini yazar mısın ? 


Vallahi hakkında hiç bir net bilgim yok, Bricit kimdir?Necidir bilmam.Ama çok şeker biri olduğu yazılarından belli, Garfield sevgisi olan birine kayıtsız kalamam.Uzun süre bende evde kaldığımı, başkalarının düğünlerine gide gele bu işte ihtisas yapacağımı düşünüyordum, o yüzden kendime de çok benzetiyorum.Şirin bir arkadaşımız.Beni mimlenmeye alıştıran kişi aynı zamanda..Başım üzre yeri var.
Sevgiler!






2 yorum:

  1. canım benım cevapların cok guzel olmus esınle bır omur boyu mutluluklar dılerım:)
    senınde basımın uzerınde yerın var canım sevgıler:) her zaman mım gelır meraklanma:D ben senı cok ıcten bı blog yazarı olarak goruyorum cok doğalsın canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin amin canım benim:)))
      güzel yorumların için çok çok çok teşekkürler.Beni yazma konusunda şevklendirenlerden birisin
      çok çok sevgiler güzelim
      öptüm şekerim:))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...