16 Nisan 2012 Pazartesi

Ay Çok Şekersin Ödülü (MİM)

Ay çok şekerim:)))))
Ay çok süperimmmmm!
Bu kadar da mütevazıyım(!) diyerekten bu güzel ödül ve mim için Bricit'e teşekkür ederekten sorulara ve yanıtlara geçiyorum:)))))Teşekkürler efennnnnnnnnnnim:)))))

1) Mesleğin seni mutlu ediyor mu?

Evet, seviyorum.Mutluyum da.Ama şunu da söylemek lazım, mükemmel iş diye bir şey yok, bunu bilerek yaşamak lazım.Az çalışayım, hiç yorulmayayım, sorumluluk ve görevlerim olmasın ama çok kazanayım diye bir şey yok.

2) Dilediğin meslek miydi?

Evet öyleydi.Lise 2'de bölüm seçiminden sonra aklımda hep öğretmen olmak vardı, dershane hayatım boyunca da onun için çalıştım.Ha daha gençken ne olmak istiyordun derseniz, Spor yazarı, stilist, eleştirmen olmak gibi uçuk hayallerim de olmadı değil:))))

3) Yalnız mı ilişkide yaşamayı mı tercih ediyorsun?

Aslında yalnızlığı çok severim.Ama bol bol doya doya yaşadım sanırım.Şimdi ise tek kişi düşünemiyorum kendimi.Sanırım herşeyi tam zamanında yaptım ki, yanlızken  hayatımda birisi olsun istemedim hiç, şimdi ise asla yalnız olmak istemiyorum:))))


4) Tatsız durumlardan kaçınmak için yalan söyler misin, dürüst ol?
Söylerim.Kim söylemez ki!Bazen de yalan söylemekten kaçınıp hiç söylemem.Maksat gönüller hoş olsun. 


5) Yabancı bir dil konuşuyor musun?

Konuşmak deyince kem küm kıvamında olan ama altyazısız film izleyebilecek düzeyde İngilizce biliyorum.Anlarım ama konuşamam durumu var bende.Bir de Almanya'ya gitsem ölmeyecek ve kaybolmayacak kadar Almanca'm var.Liseden miras:))))


6) Rüyandaki evde oturuyor musun? Taşınmak veye yurt dışına gitmek istiyor musun?
Evimizi biz evlenmeden önce eşim seçmişti o yüzden fikir sahibi değildim.Ama seviyorum evimi, eşyelarımı.Ha elbette daha iyisi, daha güzeli vardır, ama kendimi bu kısırdöngünün içine sokup mutsuz etmek istemiyorum.Çünkü bir sonu yok bunun.Her geçen gün yeni, güzel ve muhteşem şeyler çıkıyor.Bunu yakalamaya ömür yetmez:))))
Taşınmak istemem, sevmiyorum o karışıklığı ve işi.Yurt dışına da  tatil ya da gezmek için gitmek isterim ancak.

 7) Mobilya değiştirmeyi sever misin?

Daha değiştirmedim, bilemiyorum.Ben çok sahipleniciyim sanırım, kolay kolay atamam.Mesela notebookumun 6.senesi, bozulmasın diye gözünün içine bakıyorum.Seviyorum ben eşyelerımı, değiştiremem sanırım, mecburi olmadıkça.

 8) Çevreye, hayvan korumaya hiç katkın var mı?

Bu konuda pasif bir destekçiyim sanırım.Okullardaki çevre etkinliklerine katılırım; ağaç dikmek, çöp toplamak gibi.Yere bir şeyler atılmasından hoşlanmam.A+ makineler aldık eve, tasarruflu ampüller kullanıyoruz, suyu boşa harcamam.Hayvanları severim ama evde beslenmek bana göre değil, köyde özgür özgür yaşıyorlar.Hayvanlara eziyet edenlere etkili cezalar vermek gerekir bence.
Çok aktif değilim sanırım.

9) Televizyon ve filmleri sever misin?
Evet, evet evet evet.Bayılırım:)))))

10) Bırakmak istemediğin kötü huyların var mı?
Canım sıkılınca yemek yerim, çabuk küserim, küstüğümü belli etmem, suskunlaşırım. 


11) Loto veya benzeri şans oyunu oynar mısın?
Uzun zamandır oynamadım.Sayısal belki, ya da milli piyango...Ama İddaa oynuyordum bir aralar.Bu kadar:)))))) 






Bir mimin daha sonuna geldik, bir sonrakinde buluşmak üzere, hoşçakalın!

2 yorum:

  1. tesekkurler tatlım:)mım cvplarına bayıldım:) bol sanslar buyuk ıkramıye cıkar ınsallah ıddıadan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol güzelim, inşallah diyelim.Çıkmaz demeyelim şansımızı deneyelim:)))))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...