2 Nisan 2012 Pazartesi

sabah sabah neler yaptım?

Bu gün benim boş günüm, okul yok ya, önce karnımı doyurdum.Kocayı işe uğurladım önce tabii.
Garip bir yeme anlayışım olabilir, mesela pırasalı yumurtayı çok seviyor olabilirim:))))

işte bu o yumurtalı pırasam ve zeytinlerim,
çiçeklerimin sularını tazeledim:)))

E tabi 8'de kalkınca insan neler yapmıyor 2 saat içinde, hele un az olunca, insanın da canı kurabiye isteyince krem şantili cevizli kurabiye bile yapabiliyor.Zaten bu da çarçabuk pişiyor, bir-iki tane de yaniyor hemen
işte cevizli kurabiyem

nette gezindim hollywood'da neler oluyor diye, herkes doğuruyor sanırım.Reese Witherspoon, Adriana Lima ve Maggie Gyllenhael hamilelerden birkeçı(Ayyyy dedikodu olacak da şimdi Adriana'nın kocası da çok tipsiz be canım!)

Bunlar da çocuklular, zaten ya hamile hamile geziniyorlar ya da bebeklerini gezdiriyorlar.(Bu arada Harper sen bu oğlanların arasında pek bi sevimlisin,anan ne kadar yüzügülmezlerden olsa da) Gençliğimin yakışıklısı Ricky Martin de eşcinselim deyip kurtuldu, sanki bilmiyorduk ama bebeleri çok şeker, en son olarak da supernatural'ımın Sam'i Taaaaa eskilerden GilmoreGirls'ten de hatırlayacağınız Jared Padalecki de baba olmuş,Allah analı babalı büyütsün diyorum ve bitiriyorum.

2 yorum:

  1. canım pırasalı yumurtan çok güzel görünüyor...
    kurabiyelerin de çayla çok iyi gider...
    ellerine sağlık canım...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım benim, teşekkürler:)))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...