4 Nisan 2012 Çarşamba

Bu akşam için ne dürdük?

Dürümü çok seviyoruz, bahsetmişimdir muhakkak.Bugün okul dönüşünde düşündüm akşama birşey dürelim de ne dürelim?Genelde tavuk döner oluyor.Aklıma et dürüm yapmak geldi.Evet akşam yemeği için et dürüyoruz biz...Size de afiyetler olsun:)))
lavaşımızzzzzz
eti biber soğan ve domatesle öldürüp pişirdiğimiz iç karışımımızz

soğanlı sumaklı salatamızzzz
ayrıca menüye cançekmesinden eklenen patates salatamızzzz(görüldüğü üzere patates sayısı oldukça az)
 Not olsun bir de ben patates salatasına kapari de koyuyorum.O nedir diyenler için minnacık yeşil yeşil cam konserve olarak satılan bir bitki, tohuma benziyor.Hatta cahilliğime verin tohum bile olabilir.Hardal da bunlardan elde ediliyormuş.Hardal severseniz bir tadıverin.Büyük marketlerde var.Çok faydalıymış.


6 yorum:

  1. canım arkadaşım hooşşş geldin okuldan günün nasıl geçti bakalım öğretmen hanım;)) ders çalıştım çalıştım blogu açtım bi baktım kimse yorum yazmamış anam dedim özleme hemen yazayım yorgun argın gelip ilk benim yorumumla başlasın blog günlüğüne;)))(ben bayılıyorum çünkü biri bana yorum yazınca) öff bu sene benimde son artık bitiyor okul inşallah sınavım var dua edin benim için işi gücü bıraktım kocaya sadece derslere konsantre oldum bu sene. zaten iş yüzünden bukadar geç bitio okul;)) artık bende devlet memuru olup belediyede çalışmak istediğim için (biraz zor belediyeye girmek ama..) tırmalayıp duruyorum. Ara verdim bak şimdi sanada 2 dakikada döküvermişim içimi birazdan devam çalışmaya hadi özlemm aaa oyalama beni paylaşımlarına devam arkadaşım öpüyorum;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. içi de güzel kendi de -eminim - güzel arkadaşım benim:))))bu ne şahane bir yorumdur ya, ne çok şımardım şimdi akşamüstü akşamüstü.Onlarca yüzlerce binlerce kez sağol sağol sağol.....
      Aynen dediğin gibi oldu, okuldan geldim, öğleden sonra annemlerle-kaynanam yani- yengemlere oturmaya gittik, koşuşturma işi bana kaldı.eve gelip bloguma bakınca da güzel yorumunla larşılaştım.ÇOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK mutlu oldum çok.inşallah tüm dilediklerine kavuşursun.
      Ama bak şimdi sen hem okuyup hem sınava çalışıp hem de evli olup hem de....vay vay vay.Canım gıptayla bakılasısın valla.Bravo.Tebrik koydum sana arkadaşım, muhteşemsin.Ama kolay gelsin.Hayat çocukken güzel, büyüdükçe güzel ve yoğun oluyor ne yazıkki.Neyse pek bir şey kalmadı zaten o günlere, her şeyin altından kalkacağına inanıyorum ben
      kucak dolusu sevgiler canım benim
      Benim yüzümü güldürdün senin de yüzün gülsün, hep gülsün
      Hadi bakalım ders başına, sonra benden bilme:))))
      çok çok öpüyorum güzelim

      Sil
    2. tatlım ya sende süpersin saol bu güzel cvp ve motivasyon iççin:)) bak daha şimdi girdik eve kayınpederimin doğumgünüydü onu kutladık fotoğrafları yarın paylaşıcam artık bakarsın canımcım hadi ii uykular yarın gene yazışırız allahtan bir mani gelmezse yorumlarını beklerim hadi baş baaaşş;))

      Sil
    3. ohhhh ne güzel, hep böyel muhabbette kalın, birlikte olun inşallah, merakla bekliyorum şimdiden:))))
      oki doki diyorum görüşmek ve yazışmak üzere:))))

      Sil
  2. afıyetler olsun harıka bır yemek olmus

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın güzelim teşekkürler:))))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...