18 Nisan 2012 Çarşamba

bugün ne öğrendim?

Öğrenmenin yaşı yoktur, derler.İnsan hatalarından ders ala ala bir şeyler de öğrenir zaten.
Bugünün kazancı da ne olursa olsun gece rüzgar estiyse sabahına sıkı giyinmek gerektiğini öğrenmemdi.

Evet güne erkenden başlayan ben akşam esen rüzgarı -gerçi rüzgar deyip küçümsememek lazım, fırtınayı- görmezden gelerek sabah sabah tiril sıfatının cuk oturacağı elbisemi, hafif topuk casual ayakkabıyla ve ten çorapla - evet ten çorap- giymem oldu.Elbise üzerine merserize hırka ise üşümeme çok yardımcı oldu.Üstüne üstlük bugün nöbet günümdü ve açılan pencerelerin yarattığı akım koridordaki zavallı bene üşüme olarak geri döndü.

Yanına şemsiye, mont gibi koruyucu kollayıcı bir şey almayı gerekli görmeyen ben bugün yaşadığım üşümeyi göz önüne alarak bundan bir ders çıkarır umarım.

Tarihimin en yanlış giysi seçimini yapmışım bugün.Asılında kalınca bir kırka, çizme ve içine kısa çorap ve opaklarla çıkmalıymışım.Montsuz ve şemsiyesiz çıkmak zaten hata.

Evet bugün rüzgar esiyorsa kalın giyinmek gerektiğini öğrendim.

6 yorum:

  1. ahh canım ıstanbuldada aynı sekılde kasırga cıktı sandık nasıl bı hava var anlatamam:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten anlatılır gibi değildi ki, bunca yaşıma ilk kez bu kadar ürktüm havadan...

      Sil
  2. canım benim bende bugün dışardaydım...
    dışarı çıkmadan önce mutlaka cep telefonumdan hava durumuna bakar ona göre
    giyinir sonra sokağa çıkarım :)))
    yani hazırlıklıydım :)))
    bugun fırtınan dolayısıyla bi ara boğaz köprüsü ulaşıma kapatılmıştı :((
    çok fena fırtına çıkmıştı yaaaaa...
    eminönünün halini gördünüz mü :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben hava durumuna bakıyorum da işte, anlamamamazlık vardı sanırım bende bu sabah.Neye güveniyorsam dal daban tabir edilebilecek şekilde çıktım evden.Şu an resimleri, videoları izliyorum da hakikaten Allah Afetsiz versin derler ya, o hesap.Elimiz kolumuz bağlı işte.Sokaklarda çalışanlar, evsizler, sokak hayvanları...ahhh allahım sen koru!

      Sil
  3. bazen de tüm gün elde şemsiye boşa taşınıyo ama tabi yine de hava durumunu dikkate almak lazım, ankara felaketti binanın içi bile toz dumanıydı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Goncacım bana da hep öyle olur, şemsiye aldığımda boşuna hamal gibi taşıyorum, almadığımda da ıslanıyorum böyle.
      sanırım Türkiye'nin her yeri fırtına nedir öğrenmiş oldu dün.

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...