7 Nisan 2012 Cumartesi

Dizi dizi dizi

Eskiden daha iyi bir dizi izleyicisiydim, ama şimdi iş-güç derken sorumluluklar derken pek fırsat bulamıyorum dizi izlemeye.Gerçi bir çoğu da bitti ya da bitiyor, ben de yenilerine başlamıyorum zaten.O sebeple azaldı takip ettiğim diziler.Zaten izlediklerimi de sezon sonunda biriktirip öyle izlemeye başladım.
Uzun lafı sevmem direkt konuya geçeyim, sevdiğim izlediğim izlerken eğlendiğim dizilerden bahsetmeye devam ediyorum.Bugün de İt's Always Sunny İn Philadelphia var.

İsminden de anlaşıylabileceği gibi eşi benzeri olmayan bir dizi.Dizi başlarken ilk sezonunda yani dört arkadaştılar, Philadelphia'da bar işleten ikisi ikiz kardeş Dee ve Dennis ile arkadaşları Charlie ve Mac.Sonradan ikizlerin babası Frank da aralarına katılıyor ki o Danny De Vito.
Bu karakterlerin hangisinden bahsetsem bilmiyorum, o kadar deli, çılgın, yer yer çok cahil, o kadar laftan anlamaz kendi kafalarına eseni yapan, kendini beğenmiş, edepsiz,manyak, arsız, takıntılı, saf.... Ne desem az kalır.Bu diziyi neden izliyorsun derseniz, söyleyeyim.Gülüyorum.

O kadar komik olaylar geliyor ki başlarına, gülmemek elde değil.Dizide gülme efekti de yok bu arada.
Bu bölümde ragbi oynuyorlardı
Tabu olarak işlemeyecekleri, komedi çıkarmadıkları hiç birşey yok, bir ara cihat ilan etmeye çalıştılar, para kazanmak için gay barı açtılar, uyuşturucu satmaya kalkıştılar, Dee kendisine lisede aşık olup sonradan papaz olan birini ayarttı.Mac sadece kız bulmak için "kürtaja hayır" protestolarına katıldı felan, neler neler.
Amerikan güreşi de yapmışlardı
Zombi filmlerilerinde figüranlık yaptılar
Her defasında da beni güldürmüştür, o sebeple izlemeye devam ediyorum.Sanırım 7. sezona geldi, eskiden Cnbc-e ve e2 de yayınlanıyordu dizi ama şimdi bilemiyorum.
Sakatlanmayan kalmadı

Dizide oynayanlar aynı zamanda diziyi yazıp yönetip prodüktörlüğünü de yapıyorlar, hem yakın arkadaşlar hatta içlerinde evli olanlar bile var.Onlar eğleniyor sizi de eğlendiriyorlar.
Bu diziyi ya seversiniz ya da nefret edersiniz, ortası yok.


dalga geçmede sınırları yok

para kazanmak için bebek bakmışlardı

müzikal sahnelediler

dalgadalar hala

müzik grubu kurmuşlardı

friends'le dalga geçmeyince olmaz


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...