23 Nisan 2012 Pazartesi

Diziler mimi

Bricit'in gönderttiği mimlere devam, bu kez konumuz dizi dizi diziler:))))
Dizilerle ilgili hakkımda 8 şey yazacakmışım.
İşte onlar:

1- Dizi dersen bana ben ilk "Lost" derim.Lost Lost Lost!İzlediğim izleyeceğim belki de herşeyden daha etkileyiciydi, ilk üç sezon özellikle, son sezonun yarattığı hayal kırıklığından bahsetmeyeceğim, yokmuş gibi yapacağım.Çünkü ben de finali hiç ama hiç beğenmedim, sevmedim.
Lost o ana kadar izlediğim herşeyden daha farklıydı, ilk bölümü izlemeye başladığımda kendimi alamadım.İlk 60 bölümü bir haftada izledim.Bir hafta derken gündüzleri okula gittiğim bir haftaydı o.Uykusuzluk, okul, ders, evişleri ve Lost dolu bir haftaydı ama pişma değilim.Sonraları da zaten 4-5 kere izlemişliğim vardır ilk 3 sezonu.Ne teoriler, ne yazılar okudum, araştırdım.Kaç kişiyi bağımlı yaptım hatta.Seviyorum Lost'u.Benim en en'imdir.

2-En sevdiğim komedi dizisi ise The Coupling.İngilizlerin yaptığı çoğu şeyi sevmem ama bu o kadar komikti, o kadar komikti ki...Yazık oldu bitmesi.Zaten 4 sezon sürdü.Elimde tüm sezonların DVDsi olan tek dizi bu.Çok gülüyorum çokkkkkkkkkkkk!
3-Diziler içinde en hayranı olduğum şey The Officedeki Pam ile Jim'İn aşkı.Yaklaşık 8 sezondur bu kadar gerçekçi, bu kadar naif, bu kadar muhteşem bir şey izlemedim.Entrikasız, başkalarını hamile bırakmadan, hafıza kayıpsız, az kıskandırmalı...İzlediğim tüm aşk hikayelerinden o kadar farklı ki!
Birbirine çok yakışan, çok iyi anlaşan, muhteşem bir çift onlar:)))
Evlenip çocuk çoluğa kavuştular artık.
4-Eskiden bu kadar kanal mı vardı?Trt'deki yayınlanan bazı dizileri hala da hatırlıyorumBilen, hatırlayan varsa beri gelsin!
Adrenalin Junkies( Avustralya yapımı, Bir hastane dizisi, deri pantolan giyen kel, Harley'e binen yakışıklı doktor ile rahibe olmak isteyen Marina diye bir başka doktor vardı)

Press Gang(İngiliz yapımı, gazete çıkarmaya çalışan gençler, Spike vardı Amerikalıydı)
Dark Justice(gündüz hakim, gece kötüleri öldüren biri vardı)
Saved by the bell(zil çalınca):Gençlik dizisiydi.
Northern Exposure:(Kuzeyde bir yer) Alaska'ya zorunlu hizmete giden doktor Joel'in oradaki yaşamı ve bir türlü birlikte olamadığı pilot Maggie.jeneriğinde bir ren geğiyi vardı hatta.

5.Başlaması için gün saydığım, hiç bitmemesini istediğim dizi ise Dexter.Taaaaa eylüle çok var!


6-Türk dizilerini pek izlemediğim anlaşılıyor galiba.Eskilerden Karanlıkta Koşanlar, Yeditepe İstanbul, Sıdıka , Çemberimde gül oya, Nasıl evde kaldım, Baba Ocağı, Şaşıfelek çıkmazı ilk aklıma gelenlerden, hatırlayanlarınız olacaktır.
Haluk Bilginer ile Uğur Yücel oynuyordu.
Kadroyu say say bitmez ama Meral Okay yazmıştı.
Sıdıka Anası ve anasının terliği-bayılırdım
harika bir dönem dizisiydi, severdim.

Trt'nin şahanelerinden
Tamer Karadaylı'nın genç halleri
Ege'de geçen bir dizi sevilmez mi?


7-Şimdilerde izlediklerim ise Yalan Dünya, Leyla ile Mecnun, Kuzey Güney; pek fazla dizi takip etmiyorum şimdilerde.

8-Eskiden çok iyi bir izleyiciydim ama şimdi ikili yaşamda her istediğimi izleyemiyorum.Bencillik oluyor çünkü, ikimiz de "benim istediğimi" izlemek yerine ikimizin de izleyeceği şeyler seçiyoruz.Ya da en güzeli dizi yerine film izlemeyi seçiyoruz.

4 yorum:

  1. Cok güzel fikir oldu benim icinde, Coupling veya Dexter mutlaka bir göz atacagim : ) Lost bencede cooooooook süperdi, ama sonu benim icin cok hayal kirikligi oldu ; )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim ben çok gülmüştüm Coupling'e zamanında, beğeneceğini düşünüyorum.Dexter ise ailemizin seri katili; bir seri katili bayaa baya seviyorsun ve yakalanmasın istiyorsun.Çok ilginç bir dizi.
      Lostla ilgili aynı fikirdeyim.
      Bu mimi sana da göndersem burdan, sen de yanıtla istersen; ben de merak ediyorum senin dizilerini
      sevgiler canım benim:)

      Sil
  2. lost benımde favorımdı ama sonu cok sacma bıttı:)
    nasıl evde kaldım dıye dızı mı varmıs hıc duymamıstım bılsem ızlerdım kesın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Losttaki sıkıntımız ortak, o son yakışmadı, altında kaldılar efsanenin.
      Nasıl evde kaldım çok komik bir diziydi.Lale Mansur, Tamer Karadağlı vardı, ben çok gülerdim.
      Senin yazdığını da görünce çokkkk güldüm.

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...