22 Nisan 2012 Pazar

DÜNDEN

Dün saat dörtte basketbol takımımızın bu sezonki son maçı vardı,onu izlemeye gittik.Bizim için önemli bir maçtı zira önümüzdeki sene 1. lige çıkacak bir takımı yendik ama galibiyetimize rağmen küme düştük.Yazık oldu yani, neyse seneye tekrar 2. lig için mücadele ederiz.Biz de salonda yerimizi alırız.


Neyse maç çıkışında Ege beni pizza yemeye götürdü.Pizza pizza ve Pizza Tomato , iki seçeneğimiz var zaten, biz Tomatoya gittik.
beklemedeyiz

pepsici değil cococolacıyız ama mecburen içtik

havanın güzelliğinden de bahsetmeliyim
yemeden önceki son anlar.Elma dilim patates benim tercihim
Keyifli haftasonları!

7 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. sağol canım:)))verdik fast foodu bünyeye, ohhhhh karbonhidratlar girdikçe mutlulaştık:))))

      Sil
  2. pizzzzaaaa:)) afıyetolsun canım mımledım senı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. di mi yaaaaaaaaaaa!Sağol canım mim için de aytıyetten, hemen cevaplara başlıyorum!

      Sil
    2. di mi yaaaaaaaaaaa!Sağol canım mim için de aytıyetten, hemen cevaplara başlıyorum!

      Sil
  3. Bir dahaki sezon için başarılar diliyorum :)

    Pizza bu görüntü bile deli etmeye yetiyor :) afiyet olsunn ve bu arada bende colacıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın güzelim, sanırım hepimizin içinde doymak bilmeyen bir pizza canavarı var:))))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...