1 Nisan 2012 Pazar

Esse'den

Dün baya alışveriş yaptım demiştim,ne zamandır Esse'den bir tencere/tava almak istiyordum."Kızım sen yeni evlendin, ne zaman çeyizlerini eskittin?" diye düşünmeyin.Mutfakta eksik bitmez.Gerçi benimki eksiklik değil de yeniliğe duyulan merak olabilir en fazla.Seramik tabanlı tava ve tencereleri çok merak ediyordum.

Üstelik neredeyse tüm ürünlerde %50lik bir indirim de varmış.Bu kez kaçırmıycam dedim kendi kendime.Gerçi 3 parçalık seti almak daha mantıklıydı aslında ama tenceresi o kadar büyüktü ki, bizim iki kişilik aile için, o yüzden sadece tavasını aldık.Seramik tabanımla kara tabanlı tavalarıma alternatif getirdiğim için çok mutluyum.
55 tlye geldi %50 indirimle

dokuus böyle yakından bakılınca

bize şu haliyle de büyük ama olsun.Memnum kalırsam tüm yapışmaz tava ve tencerelerimi değiştiricem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...