28 Nisan 2012 Cumartesi

Ezgi'nin hediyesinin odaya asimilasyonu!

Aslında bize hediye edileli çok oldu:))Yanlışım olmasın Kurban bayramında getirmişti bunu Ezgi.Örrtmen olan kızımızın kendi maaşcığıyla aldığı ilk hediye.
Kendimi hatırlıyorum da, eve koca bir valizle gitmiştim, neler aldım şimdi bile hatırlamamıyorum ama; kazak, gömlek, eşarp, penye, küçüklere elbise...Neler neler, küçük bir butik açardım kolaylıkla.Çok eşsiz bir duygu, para kazanmak yaaaa, ala ala bitirememiştim.İlk heyecanlar işte, unutulmaz oluyor!

İşte o gün bu gündür, biz bu digital çerçeveyi odaya monte edicez.Edicez etmesine de öncelikli sorunumuz, nereye konulacağı?Girişte hiç priz yok, ki ben oldukça anlamsız buluyorum bu durumu, tadilat falan yapmak da zor geldi o yüzden hole koymayı planladığım telefon, Adsl gibi şeyleri bile salona koyduk.Neyse afili bir alet, salona koyalım dedik ama bu kez de priz sorunu var.Adamalr yine priz koyarken kırk kere düşünmüş olacaklar ki salonda tek priz var.Ona da dörtlü koyup televizyon, uydu,telefon ve adsli koyduk.Daha fazla da tek prize yük bindirmek istemedik.
Uzun lafın kısası hediye aylarca bekledi.Sonra araştırmacı yönüm ortaya çıktı ve konsolun arkasında bir priz daha keşfettim.Bravo bana, ama çerçeveyi koyamaya daha var.Neden?Çünkü bu kez de hafıza kartı ya da usb almamız gerekti, fotoğrafları atabilmek için.10 liralık bir usb bulup almamız da bayaaa bayaaaa uzun sürdü.

Ama sonuçta çerçevemiz saklandığı yerden çıktı, yeni yerini ve odasını da beğendi.
Son durumu bildiririr, sevgi ve teşekkürlerimi sunarım efennnnnmm:)))





2 yorum:

  1. merhabalar...
    kayboldumm birbirinden güzel satırlarınızda..
    ne hoş ne hünerli bir sayfa bu böylee..
    samimiyetiniz ve harika paylaşımlarınız ile süslediğiniz sayfanıza bayıldım ki..
    emeğinize sağlık..
    takipçinizim bundan böyle..
    arzu ederseniz bende beklerim bir kahve içimliği..:)
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay bu güzel sözleri, içinden bal damlayan kelimeleri okudum ya, yeni yılın en güzel hediyelerinden birini aldım.Çok Çok ama çok teşekkür ederim.
      İlerde burayı okuduğumda ben mi yazmışım bunları demek istemiyorum, ben olayım istiyorum hep burdaki de evdeki ya da okuldaki ben olsun.tekrar teşekkürler:)))
      Ben blogunuzu zaten takipteyim efendim, pek yorumlayan bir izleyici değilim ama ne yapmışsınız arada bakarım, tariflerinizden alır defterime kaydederim.
      Sağlıcakla kalın:)))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...