11 Nisan 2012 Çarşamba

filmlerden

43.Edge of Darkness:
Mel Gibson'un başrol oynadığı bir polisiye ve intikam filmi.Kendi halinde bir polis olan Thomas Craven'ı kızı ziyarete gelir.Kızı savunma sanayi için çalışan bir şirkette asistandır.Fakat geldiği akşam kız kendini iyi hissetmez ve hastaneye gidecekken evlerinin önünde silahlı saldırıya uğrarlar.Kız babasının gözleri önünde ölür.Bundan sonrası işte katili arama, başka şehirde yaşayan kızının hayatını araştırma, soruları çözdükçe ortaya çıkan yeni sorular, şirket yöneticileri, derin devlet, senatörler, çevreciler, nükleer araştırmalar, yeni cinayetler, tetikçiler, polisler....
Biraz ağır giden bir film, aksiyonlu değil pek.Her şey de bir sonuca ulaşıyor zaten filmin sonunda.
Beğendik bu filmi her ne kadar yavaş aksada, ama bazı yerlerdeki ani cinayet ve ölüm sahnelerine hazırlıklı olun.

44.The Eagle:
Sıradaki film tarihi bir film olmaya çalışırken sonrasında bu yoldan dönmüş ve uğraştım-herşeyimi verdim-sonunda başardım filmi olmuş.Ben pek beğenmedim,"aaanır"(honor)  uğruna dere tepe giden bir kahramanımız var.Romalı komutan Marcus Antanyus (yok Marcus başkabişeyivus idi de ismi) kalesini koruyacağım diye savaşta yaralanıyor, o zaman da malulen emekli ediliyor, bunu kendine yediremeyen kahramanımız amcasının evinde dinlenip, kendine geliyor; bir de köle alıyor yanına, barbarların yaşadığı diyarlara gidip kayıp olan kartalı (9.lejyonun sembolu bir kartal heykelciği de) bulmaya çalışıyor.Neden derseniz babası imiş o kartalı kaybeden lejyonun komutanı.Honor burdan geliyor, babasının adını temizlemek istiyor.Neyse işte bu ikisi dere tepe aşıp türlü barbar kabilelerle savaşıp kartalı geri getiriyorlar.Film tarihi film olmanın yanından bile geçemiyor ne yazık ki, Gladiator var Rome var...Bunların fersah fersah uzağında.Savaş sahneleri de çok güzel değil zaten, bir başında bir de sonunda alelade çekilmiş iki savaş sahnesi var.Dialoglardan falan çok şey beklemeyin; "aaanır" aşağı, "aaaanr" yukarı.Ben pek beğenmedim sonuçta.
Channing Tatum ile Jamie Bell var başrollerde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...