27 Nisan 2012 Cuma

Guardiola'nın vedası

Ben bir futbolseverim, kendimi bildim bileli çok iyi bir izleyici olmuşumdur.Nedense de hep Barcelona'ya yakın hissettim kendimi; Galatasaray'la çok karşılaşmışlardı bir ara Şampiyonlar liginde, belki ondan.Belki Koeman, Luis Enrique, Figo,Ronaldo... Bilemiyorum.Ben hep Barcelonalıydım da.
Hele son 5-6 yıldır oynadıları futbol, seyrine doyum olmaz güzellikteydi.Kazanılan kupalardan, ödüllerden, şampiyonluklardan bahsetmek yersiz, sayılar ortada.Ama gözle görülen asıl başarı oyuncuların dayanışması, Futbola, takımlarına, teknik direktörlerine olan saygılarıydı.Seviyorum Barca'yı ve sevicem de.

Asla Realli olamam, C.Ronaldo'nun çok iyi bir futbolcu olduğunu bilsem de onun şımarıklığını, küstahlığını, kendini beğenmişliğini bile bile onu destekleyemem.

Bugün bilgisayarı açınca Pep Guardiola'nın yeni sezonda Barcelona'Nın başında olmayacağını öğrendim.Belli ki yorulmuş, bunalmış.Yerini yardımcısına bırakacak.Barca yeni sezonda belki kupalar kazanacak, belki de kazanamayacak ama bu haberin üzerine bu yazıyı yazma zorunluluğunda hissettim kendimi.

Evet, burası bir futbol blogu değil, ama eğer özne bensem, bu cümlede futbol da var.Üzülmesine üzüldüm, gelecek için de düşüncelerim, çekincelerim var.Zaten futbolda dün yoktur, dünün başarıları tarih olur hemen ama bu takıma ve bu teknik direktöre kendimce teşekkür etme yöntemim bu.
Aradan yıllarca zaman geçecek ve ben bu takımı izledim diyebileceğim.Bu Barcelona tarihin en iyi takımıydı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...