6 Nisan 2012 Cuma

haftanın özeti

Eee cuma oldu, canımıniçi, göz bebeğim benim!Cumalar olmasa ne kadar yorulduğumuzu anlamayacağız sanırım.Kurtuluş günü gibi bir şey benim için.Seviyorum kendisini.Mutlu mesut 7 saat dersimi bitirdim, üstelik bugün egzantrik bir olayla da karşılaştık.Şöyle ki; öğleden sonra rehber öğretmenimiz Vesile hocayla konuşurken bana baktılar, Özlem yapar dediler.Dedim Özlem ne yapıyormuş?Öğrenciyle konuşur, dediler.Öğrenciyle ne konuşacam? dedim.Kısa bir sessizlik.Meğer 9. sınıf kızlarımızdan birinde kafadaki üremeci böcükler peyda olmuş.Ya da uzun lafın kısası sorunumuz bit.
Eminim ilk öğretim öğretmenleri çok rastlıyorlardır bu durumu ama orta öğretimde biraz nadir görülen bir durum.Kızcağız da güzelce birşey.Anlattık kırmayaya çalışarak, o da farkında olduğunu söyledi ama ilacı babasının alacağını, yurtta kalacağını, diğer haftasonu ancak evine gidebileceğini anlattı.Biz de kalktık aldık bit ilacını da verdik.
Ben eskiden de yurtta nöbet tutuyordum, orda da böyle bir problem vardı, hatta biz şampuanları elimizle dağıtıyorduk.Her yurtta olmalı zaten.Çoluk çocuk siz de hazırlıklı olun.Bit mevsimi başlamış anam:)))))))

Ama ben şimdi gördüm ya kızın saçları arasında düğme kadar o böcükleri....Eee lafı da geçti, aldı mı beni bir kaşıntı.Kanışıyorum anacım, hem de nasıl kaşınıyorum...Ben de mi alsam o şampuanlardan?

Cuma günü fianlimiz muhteşem oldu işte böyle...
İşte haftanın özeti:
çağlaaaaaaaaaaaa badem....

bunu denemeyen denesin, resmen kornet kokuyor

artık yatak odamıza telefon koymak istemiyorum, bu şirin çalar saati aldım, alarmlı olduğu için telefonla kalkmalara son!

okuldan gelince o kadar acıkıyorum ki, kendim bile şaşırıyorum bu duruma...Gözleme-peynir

Jeli-bon bon jeli-bon:))))
)))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...