7 Nisan 2012 Cumartesi

HAFTASONU KAHVALTI KEYFİ

 Haftaiçi kahvaltı yapmayı sevmiyorum, hep kahvaltı sevmeyen biri oldum zaten.Aslında kötü biliyorum ama benim için günün en feda edilebilir öğünüdür.Ben de zaten çoğu zaman da geçiştiririm.Ama bu kahvaltı yapmayı sevmediğim anlamına gelmesin.Çok seviyorum aslında.Ama benim kahvaltıdan anlayışım bol çeşitli, bol sohbetli bol zamanlı bir kahvaltı.Saat sınırlaması olmayacak, rahat rahat oturup sohbet ede ede kahvaltıyı severim ben.Ege de benim gibi.Hafta içi bir kahvaltı yapıyoruz yapmasına da, sanırsınız ki silah zoruyla yiyoruz.Ama hafta sonu oldu mu özeniriz, havalar da güzelleşmeye başladı, balkon günleri başladı zaten.Hazır elimde fotograf da varken paylaşmak istedim.


Ege'Nin görevi dış ilişkiler ve dışticaret-ekmek alım satımı gibi-
Benimkisi ise iç işleri.Elimde çaydanluk son hazırlıkları tamamlıyorum.


4 yorum:

  1. Afiyet şeker olsun. Ne denir ki bu kadar güzel bir paylaşıma. Biz de çok severiz böyle uzun sohbetli kahvaltıları. Çok güzel şeyler paylaşılır o anlarda. Asla tadına doyum olmaz. Rabbim muhabbetinizi arttırsın. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin denir o zaman bu güzel yoruma:)))bol keyifli bol afiyetli daha nice kahvaltı sofraları hazırlar, bu sofraların tadını çıkarırız inşallah.
      sevgiler

      Sil
  2. amiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnn canım sen güzel dualarınla konuşturmuşsun gene o güzel yüreğini banada amiiiiiiiiiiiiiiiiiiin demek düşer arkadaşım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim yaaa:))))sen sağol, varol güzelim:)))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...