1 Nisan 2012 Pazar

İkea'dan

Forum'a gidip de İkea'ya uğramamak olmazdı zaten, e oraya uyrayıp da eli boş çıkmak da olmaz tabii.Biz de sadece aklımızda ayna almak varken girdik, baya ıvır zıvırla çıktık ordan.Ama aklımızda gönlümüzde de deri bir koltuk kaldı, etrafında dönüyor, ayaklarını uzatıp yayılabiliyorsun ve inanılmaz rahat.Sanırım netten bulabildiğim kadarıyla şu koltuktan bahsediyorum.
Bayıldık ikimizde, yorgun bir iş gününden sonra Ege bunun üstünde uyurdu valla.Neyse fiyatı zaten uçuk da(1 200 civarındaydı)Çok istesek de bunu koyabileceğimiz yer yok.Bu mobilyalarımızı eskitebilirsek, en azından oturma odasındaki köşe takımını, bunu kesin alıcaz, odayı da buna göre düzenliycez.Karar verdik.

E alamadıklarımı gösterdim sıra geldi aldıklarımıza:
torbalarımız

Bu aynalarımız, monte edilmeyi bekliyorlar, birçoğunuzun bildiği aynalar aslında(evde boy aynası yoktu da)

Silikon kalıplarda da olsa muffin yapamıyorum, son çare bunu almaktı artık.

Deneyince buraya da yazarım.

evde belki bunlardan on yüz bin tane var ama yine de alıyorum çünkü çok kullanılıyor.

bu şal askısı benim şalları ve fularları düzenliyecek inşallah.

Bu da çok işlevsel dolapların içine raf olarak konuyor, ben baharatlarımı koyduğum göze bununla bir kat çıkarım artık.
Fiyatlara gelince ayna 29.95 tl, muffin tepsisi 19.95 tl, spatulalar 2.95 tl, şal askısı ve raf ise 9.95 tl idi.Hata payı bırakın yanlış hatırlıyor olabilirim.

Evet daha sonrasında kullanım esnasında da fotograflarım v eburda da yazarım nasıl olsa:)))

Hoşça bakın zatınıza:)))

2 yorum:

  1. bu beyaz raftan bende aldım çok severek kullanıyorum
    bence mutfak tezgahında yer varsa orda kullan
    dolap içinde saklanmayacak kadar güzel çünkü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol güzelim, haklısın çok güzel dışarda tutmak daha güzel ama dolapta da çok işimi görüyor, en iyisi bir kaç tane daha almak:))))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...