26 Nisan 2012 Perşembe

İşte muffinde ulaştığım son nokta!

Ya şu dünyanın işine bak!Ben ki harika kekler yaparken birden kabarmayan, basık, lök gibi kekimsi şeyler yapmaya başladım; bu yüzden olacak en son ne zaman kek yaptım, onu bile unuttum.
Yiğitliğe laf söyletmemek için suçu fırında buluyorum ama, bilemiyorum sonuçta.
E buraya nerden geldik; haaaaa şurdan geldik, ben kek yapamıyorum belki ama muffinlerim kabarmaktan helak ettiler kendilerini.Muffinlerim kabarmakta en son noktaya ulaştılar.
Tarif veremiyorum çünkü versem şöyle olur:
1 su bardağından az şekeri 1 yumurtayla çırptım.1 su bardağı süt ve yarım bardak tahin ekledim.Karbartma tozu, vanilya ve 1 poşet toz salep koydum.Un ise tamamen göz kararı.
Benim tarif bu, zaten ne zaman bir tarifi uygulamaya çalışsam mutlaka kendimce değiştiririm.Huyum kurusun.
Kabartılar da bu hale geldiler, mantar gibi oldular efenimmmmmmmmm!

İkeadan aldığım bu muffin kabını tepe tepe kullanıcam, elimden düşmeyecek sanırım.

mantara benzediler sanırım

Şimdi de lezzetine bakma zamanı
Tabi ki yanında sütle.Süt olmasa ben nasıl yaşardım:)))


8 yorum:

  1. ellerine sağlık..çok lezzetli görünüyorlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol güzelim:)))öyleydiler galiba!

      Sil
  2. ellerine sağlık canım kek konusunda fırını alt ta çalıştırırsan bide 170 derece bence olumlu sonuç alabilirsin tabi orta kısımda çünkü hem alt çalıştırıp hem alt tarafa koyarsan dibi yanar aklında olsun nacizane fikrimi söyleyeyim dedim;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım o dediğini de denedim ya, ama bu kez de çok katı bir kek oldu, şöyle fas fas sünger gibi olmadı.Bilemiyorum.Elin lessetine inanırım, benim yok sanırım.Gerçi ne zamandır da kek yapmıyorum itiraf etmek gerekirse, olumsuz şartladım kendimi:))))

      Sil
  3. nefis olmuş canım eline sağlık bence de fırındandır kabarmamasının sebebi :) şaka bir yana gerçekten fırın çok etkili

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pis fırın, kötü fırın, vicdansız fırın:))))
      Teşekkürler güzelim ama gerçekten fırından fırına da fark ediyor pişirme stili:))))

      Sil
  4. :))) çok komik ve tatlı olmuşlarr:) biraz fazla koymuşsun kalıba bence ,tam dümdüz sıyırarak koyunca bu kadar olmuyo:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım biraz fazla geldi hamur ama ne yapayım, elim bol benim, hamuru da ya pişirecektim ya da ... ya dası yok, o yüzden; bir dahaki sefere daha azaltıcam malzemeleri:)))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...