27 Nisan 2012 Cuma

Küçük hanımla tanıştık!

Bu akşam kuzenime gittik; minik hanımla tanışmaya.Çünkü bu akşam o tam 15 günlük, yarı ayı devirdi artık.O anne-babasına, anne-babası da ona alıştı.Biz de hediyemizi alıp gittik.
Miniğim herşeyiyle eve güzellik katmış, azıcık sevdik, bol bol şımarttık.
Bugün Alya'nın halası ve eniştesiyle tanıştığı akşmadır.Tarihe not düşülsün.
Fotoğraf çektirmedik, götürmedim de zaten makineyi bilerek.
Daha sonra zzaten bol bol çekiliriz.
Öz. genç ama dehşet bir baba olmuş.Benden küçüktür ama bir kaç yaş birden büyüyüvermiş baba olunca.

Alya'cım, ömrün uzun, keyifli ve bizimle olsun:))))

4 yorum:

  1. hayırlı olsun canım:)
    mımledım senı bu arada

    YanıtlaSil
  2. canım benim hayırlı uğurlu olsun...
    allah analı babalı büyütsün :))
    darısı senin ve benim başıma :))
    kocaman sevgiler...
    güzel haftasonları...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah hayatım, inşallah!Allahım o günleri de bize gösterir:)))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...