9 Nisan 2012 Pazartesi

milat öncesi mimi

Geçen sefer mani mimi yapmıştık ya (buraya buyrun) işte o zaman benim tek mim tedarikcim bricit arkadaşa yeni mimi yapmadan önce de bir mani hediye etmek istiyorum:)))

Yazıları tatlıdır, kendi pek cici
Garfield'dır en sevdiği kedi
Sağolsun beni sık sık mimler
Çok beğenirim ben bricit'i
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Evet gelelim yeni mime

1) Yemek olsam ne yemeği olurdum? 


Ben bir yemek olsam dolma olurdum sanırım.Hem ebatlar olarak hem de içerik olarak ilk aklıma gelen şey dolma oldu.ben de severim, biraz zahmetlidir yapması ama herkes sever, doyurucudur da, içerisinde de baya malzeme vardır, bir yaptın mı uzun süre de gider:)))))ben de böyleyim sanırım.


2) Müzik aleti olsam hangisi olurdum?

O kadar beceriksizim ki müzik aletleri konusunda, lisede flüt bile çalamamış birinden söz ediyoruz.O yüzden bu soruda çok zorlandım, hımmmmmmmm ne olsam, keman olabilir, sırf sesini beğendiğim için, o da.
 3) Araba olsam hangisi olurdum?

Nissan Juke:)))))))))))))))))))))))))))))))
Uzun zamandır hayranım, seviyorum:)))


4) Aylardan hangisi olurdum?

Mayıs, çünkü sıcak ama çok sıcak değil, hem de doğduğum ay,  hem tatile az var, hem okullar kapanmak üzere...


5) Ayakkabı olsam hangisi olurdum?

Çok olmak istediğim ayakkabı var aslında ama mor olması Jimmy Choo olması muhteşem olması, taşlı olması ... ve daha bir sürü sebepten bu ayakkabı olurdum:
 6) Kıyafet olsam hangisi olurdum?

 Herhalde  ödül törenlerinde gördükçe bir peri masalı kahramanı edasıyla bu elbise olup salına salına salınmak ne güzel olurdu.Elie Saab olsun da mesela bu olsun:
Ama hangisi olsa hayır demezdim, hepsi olabilirim:))))



7) Renk olsam hangisi olurdum?

mor ve tonları ve türevleri

8) Hayvan olsam hangisi olurdum?

Köpek, hatta bir bulldog olurdum.Sadık, arkadaş canlısı, evine bağlı ama biraz tembel, biraz da böyle kat kat :))))



 9) Şu an okuduğum kitabın 137. sayfasında neler var?

Şu an kitap okumakta zorlanıyorum desem, elimde tekrar okumak için aldığım en sevdiğim kitap var.Oğuz Atay'ın Tutunamayanlar'ı..
Canım sıkılınca okumak için bir şey bulamayanca açar açar okurum tekrardan.Baya oldu elime alalı ama bitmiyor, onun 137. sayfası şöyle başlıyor:
 " Numanoğlu Selim derler adımız
Gürültüye geldi her feryadımız
Nedense tamamdır itikadımız
Dikilen her kumaş bol gelir bize"

Selim'in şarkılarından biri var bu sayfalarda

6 yorum:

  1. ah özlemcim hayalimiz aynıymış tabiki nissan juke ne güzel ne kişilikli bir araç demi;)
    ben ona porsche cayenne nin yavrusu diyorum kocama tembih ettim alamasak bile doğumgünümde bana juke'u 1 günlüğüne kirala dedim bari 1 güncük kullanıp hevesimi alayım dedim ii etmişim demi hediyemi ısmarladım şimdiden;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay gerçekten mi, ebn de bayılıyorum Juke'a, hakikaten yaramaz çocuk gibi, yazlıkta birinin var, yanından geçerken her gün seviyorum çocuk gibi, kiralama fikri güzelmiş bak, hiç aklıma gelmedi, ben de mi istesem:)))
      Çok da seven yok, kime söylesem çirkin araba diyor, nasıl çirkin denir bu güzelliğe, di mi?

      Sil
  2. al bendendde o kadar ben beyazın hastasıyım kiralama olayı var tabi iste şekerim iste hiç olmazsa hevesimizi alırız böylece yoksa almak hayal benim için okul bitçekte bir işe gircemde biraz para biriktircemde ohoooooooo
    çok güzel valla aynı fikirdeyiz tatlım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya, belki direksiyona ben de otururum, hevesimizi almak değil mi?
      bir arabaya o kadar para vermek çok da mantıklıca gelmiyor bana, sonuçta her gece sokağa bırakıyorsun, hılısı hırsızı, o yüsden de olsa da almayız herhalde, neyse ya, allah büyük diyelim:)))

      Sil
  3. ayakkabıya bayıldım canım :)) mor rengı bende sevıorum:)
    bu arada basta bana mani yazmıssın mani miminin etkısı var uzerınde hala:))

    canım arkadasım ozax
    blogunda yazar hergün
    ben cok severim
    hemde takip ederim:)

    :) öptüm canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooooooo ilahi yavrum bir alemsin:)))teşekkürler mani için de, mimlerin pek güzel arkadaşım ondan şeyyettim bende:)))
      teşekkür eder öpücükleri tarafınıza göndertirim:)))
      sevgiler

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...