19 Nisan 2012 Perşembe

Mission Impossible: Kravat-ing

Tamam lisede biz de kravat takıyorduk, büyük bir ihtimalle ben bağlıyordum kravatları.yani çekirdekten yetişme bir kravat bağlayıcısıydım muhtemelen.Ama gel gelelim yıllardır elime kravat eli değmedi.İki yıldır - söylemeye utanıyorum ama - Ege'nin bağlanmış kravatlarını kullandık durduk.Yıkanan kravatlar ütülenip çekmeceye kaldırıldı.Eee sonunda kaçılınmaz son eldeki tüm kravatları kullandık.
İş başa düştü arkadaşlar.Aldım önüme kravatları, açtım interneti.Deneye yanıla - ki bir-iki denemeden fazlasından bahsediyorum- başardım sonuçta.
Ayyyy ne zor işmiş kravat bağlamak.....Yoruldum vallahi....
işte bağlanmayı bekleyen kravatların bir kısmı

ilk başlarda böyle komik şekiller de olmadı değil

evet efenimmmmm, başarımın resmi
Uzman tv'deki videoyu YouTube'dakilerden daha yararlı buldum.Linki burada .....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...