22 Nisan 2012 Pazar

normal insanlar da var!



Sinir olmamak elde değil, yok doğumdan bir hafta sonra defileye çıkanlar, yok dört tane doğurup senden benden incecik olanlar.Anacım yok mu bu ünlüler dünyasında normal dünya vatandaşı olan, insanın moralini bozmayacak, senin benim gibi hamile derken buldum işte, bir-iki örnek.

Ahanda Hillary Duff, paşalar gibi oğlucuğunu kucağına almış, bir aycık geçmiş üzerinden ve gayet normal şekilde kiloları var, elbette verir ama hamilelik kilosu diye biz dünyalıların hayatında bir "şey" var, onu yaşıyor işte.

34 beden değil yani, varsın olmasın da zaten.Neden insanları hamile bile olsalar incecik olmaya yönlendiriyorlar, özendiriyorlar ki!



Jessica Simpson da doğurdu doğuracak, ama 6-7 kiloyla - ki ben istesem bir haftada alırım o kiloyu- hamileliğini tamamlayamayanlardan.Biz normal dünyalılar gibi.Varsın olmasın .


Bir de çok beğendiğim Jennifer Garner, 3. çocuğunu dünyaya getireli çok olmadı, doğalolarak da eski fiziğine sahip değil henüz ama ne gam!"Nassı incecikim bakınız" diye dolanmıyor.

6 yorum:

  1. i like celebrities who don't try to be "super aliens"!

    they're just like us, normal after giving birth :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yes,yes yes
      I just want to mean that.Its normal to gain weight during pregnancy:)))
      The idea that forces preggers to be thin is just stupid.There is no harm to have a little weight:))))
      I think the same:)))

      Sil
  2. valla bu zayıflık tamamen kalıtsal olan birşey ondan bu konuda pek yorum yapamıyorum
    annem 47 kilo ile hamile kalıp 52 kiloda beni doğurmuş
    yediklerinide anlata anlata bitiremiyor bünye meselesi;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annenin de maşallahı var:))))o nasıl bir bünyedir ya, maşallah.
      Canım benim demek istediğim de insanların buna şartlandırılması, hamilelikte kilo almak, doğumdan sonra hemen verememek o kadar normal ki!Ama yok pilates yaptım, yok şöyle kilo almadım diye pazarlıyorlar ya ona sinir oluyorum!

      Sil
  3. aa evet canım bak bu konuda sana katılıyorumm sonuna kadar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rahat rahat kilo bile aldırmayacaklar insana:)))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...