5 Nisan 2012 Perşembe

Okuldan geldim evde mesaiye başladım postu

Evet çalışan bayanların mesaisi bitmez, işte biter ama evde başlar, çalşıyorum ya onu belgeleyeyim istedim.Anaaaaaam biz hanımların işi ne zor ya, ki ben de daha çocuk yok, ki ben aileme sözde yakın oturuyorum da bir çok işimi onlar hallediyor(yemek yardımı, pazardan alışveriş yardımı, kek-pasta-börek yardımı gibi)
Yok yok iş bitmiyor anacım:)))

Yemek yaptık, pişirdik, ee sonra da yedik derken bulaşık işini de hallettik.Gece uzun daha, bir da çay kahvemiz var sırada...

6 yorum:

  1. korkutmayın bekarları... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TAmam canım korkutmayalım ama hazırlıklı olsunlar, evlenince yedireyim, içireyim erimi besleyeyim diye bir ruh haline bürünüyorsun.Ondan sebeple mutfaktan başın çıksa ayakların çıkamıyor.
      Sor bana pişma mıyım?Değilim tabiii

      Sil
  2. cnmcım, kolay gelsin sana Allah yardımcın olsun :)

    YanıtlaSil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...