3 Nisan 2012 Salı

ÖzO'Nun Avtifry'la yakınlaşması

Zaten cumartesi geldiğimiz gibi patates kızartmıştık da, bu akşamki menümüzün baş kahramanı Actifry'cım.Canım benim, çok sevdim ben kendisini.
Durun teferruatıyla anlatayım, bir kere temiz bir alet ve temizliği çok kolay, benim gözüme çok büyük de görünmüyor(seviyorum ya kendisini, kargaya yavrusu hesabı benimki), biraz sesli çalışıyor ama olsun, en fazla yarım saatte işiniz tamam, başını beklemek yok, bipleyerek sürenin bittiğini haber veriyor size(1,5 kglukları bitince çalışmayı sonlandırıyormuş, benimki 1 kglık) kendi kendine karıştırıyor.Daha ne olsun?
Gelleim lezzetine, tamam tam kızartma değil ama o kadar lezzetli geldi ki bize.Tabi herkesin damak tadı ayrıdır, bilemem.Biz ayıla bayıla yiyoruz patatesi, üstelik o kadar az yağ koyuyorum ki, cidden ben salataya bile daha fazla yağ koyuyorum.Hem yağ da yanmıyor.Ya koku yok, sıçrama yok, ocak batmıyor, tencere tava kararmıyor.Ben mesela sakarım, her kızartmada bi taraflarımı yakardım, şimdi ise oh ne rahat.Başını beklemek yok, ayakta dikelmek yok.20-25 dakikada hazır çok uzun da sürmüyor.

Ne desem az ben çok beğendim, ayıla bayıla da kullanıyorum.Belki almak isteyen olur, fikirlerimi paylaşmak istedim ama tabi ki beyaz eşya gibi bu da bir şans işi, bazen sıkıntı çıkaran örnekler de olabiliyor.

Ay ne reklam yaptım ama!Bugün okulda bile yakaladığıma anlattım, övdüm de övdüm.Tefal'den reklam ücreti mi istesem:)))))))))))))))
uslu uslu duruyor, birazdan çok çalışacak ne de olsa

patatesler başaldı kızarmaya


25 dk sonra böyleler

tabakta çok az kaldılar

kanat da yaptım tabi
20 dk. sonra nar gibi kızardılar
bunların yanına da bol salata, bu kez mısırlı

8 yorum:

  1. aa saka gıbı tam 5 dk once actfrymda bende patates kızarttm ve yedımmmm :) kendısını bende cook sevıoruuum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihihi:))))afiyet olsun güzelim:))))mutfakta baş köçe artık onun.Biz de resmen aşk yaşıyoruz, o kadar seviyorum kendisini:))))

      Sil
  2. Eline sağlık cnm, mutfakla aran iyi sanırım :) sen İzmir demisin tanışamıcaz demek :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım, iyi sanırım, şimdiye kadar kötü demedi kimse.
      Evet İzmir'deyim ama ilçesindeyim.Merkeze biraz uzağız.Sen?

      Sil
  3. Ben İstanbul dayım cnm.. mutfakla aram iyi değil malesef. çünkü işimle evim arası uzak hergün iki saat yoldayım. saç baş yolduran bi trafik var ist.da. eğer bir gün yolun düşerse mutlaka beklerim seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyyyy sen anlatırken bile yoruldum güzelim.İstanbul farklı bir gezegen gibi.Ben İzmir'e gidince bile Kezban Roma'da modunda oluyorum.Günün sonunda yorgun argın eve dönüyorum.Allah kolaylık versin sana.Zor ama yapacak birşey yok.İnsanoğlu güçlü aslında, ayak uyduruyor en zor koşullara bile.
      Nazik davetin için de çok teşekkürler.Bilmukabele.Neden olmasın?Hayatta olmaz dememek lazım.Gün olur, olmaz da olur?
      Sevgiler!

      Sil
  4. inş cnm. facede aradım seni bulamadım mail attım ama mailimde geri döndü :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normaldir canım, ben pek kullanmıyorum facei.Vardı ama kapanmıştır bile şimdiye kadar!Ne zamandır girip bakmıyorum bile!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...