3 Nisan 2012 Salı

Pazar gezmesi

Benim sınav görevim yoktu pazar günü, Ege'nin de ne zamandır gitme isteği vardı, biz de arkadaşlarımızla birlikte yine İzmir yollarındaydık.Ama ne trafik vardı, inanılır gibi değil.Malum YGS çıkışı da olunca herkes kendini dışarı atmış anlaşılan.
"Nereye gittiniz?" derseniz Şirinyer Hipodromuna gittik.Ege atları ve at yarışı izlemeyi sever, ilk başta değişik gelmişti bana bu ama futbol izlemekten aldığı zevki at yarışlarında da alıyor adam.Hobi işte ne yaparsın.O çok isteyince ben de birşey demiyorum.Geçen sene de gitmiştik, onlar yarışları izlerken biz de M.ile sohbet ettik, sonrasında da yemeklerimizi yedik, akşama da kahve molasıyla sona erdirdik.

oturduğumuz yerden böyle bir panaromatik görüntü oluşuyor

yemekler ve salatalar nefisti.Bu tavuklu sıcak salata

bu çoban salata
Ege'Yle ben köfte yedik, güzeldi.

yüzüklerim

Hipodroma gidip oynamamak olmazdı

bu benim kuponum mesela(miktarlarımız o kadarcık)


Sonrasında da kahve-salep-latte-çay keyfi:)))))


6 yorum:

  1. oh valla özlemcim ne güzel gezmişsiniz allah bozmasın kardeşim mutluluğun daim olsun;)) bu arada hiç kaynanadan bahsetmemişsin bugüne kadarki yazılarında. yok galiba???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay sen ne tatlısın kuzucum ya, teşşekkür ederim güzel sözlerin için:))))
      bu arada Kaynana demediğim için anlaşılmadı galiba, var kaynanam.Hatta çok yakın oturuyoruz.Burada oturan Ege'nin ailesi, Köyde oturanlar benimkiler.Çok tatlı, şeker, üzerime titreyen bir kaynanam var.Kendiis de istemiyor kaynana denmesini, anne olarak alıştım ya öyle de yazıyorum

      Sil
    2. Maşşallah tatlım allah bozmasın anne diosun valla bravo herkes demez yani kıymetini bilsin gelininin;))) söylediğine göre biliomuşta zaten öpüyorum tatlım

      Sil
    3. evet canım ya, çok tatlı bir ilişkimiz var, allah herkese böylesini versin.Başından beri ben ona, o da bana böyle yaklaştı, zaten sevgi dolu bir insan, olduğumuz gibi kabul ettik, sıkıntı da yaşamadık sayılır.
      canım benim, çok tatlı şeyler söylüyorsun, çok çok teşekkürler, sevgiler:))))

      Sil
  2. tatlım buca kaynaklarda da hancı parkı var orada da çocukların ata binmesine izin veriyorlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım ya duydum orayı da hiç gitmedik,ben binemem zaten de korkarım,benimki uzaktan sevme, ama oraya da gideriz inşallah bir gün:)))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...