9 Nisan 2012 Pazartesi

Pazartesi evişi günüm

Benim pazartesiler  işle geçiyor, ders yok allahtan da hem okula hem de eve yetişebiliyorum.Bu gün de çok çalıştım efem çokkkkkkkkkkkkkkkkkk.
Malum bünye güneşi gördü ya, daha da durmamam ben, hemen kaldırdım kışlık kazakları, atkıları, bereler.Di mi canım?Daha da mı soğuk olacak, tir tir titrerim de o hırkaları giymem artık.Sırada montlar felan da var da onlar da artık bir başka pazartesiye:)))
atkı berelerim evde çok işe yarayan trendyol kutularında

bu yığın da hurca girecek

girdi bile

bunlar da öyle

doğruca hurca bakayım:)))
akşam annemlerin getirdiği süt, ben süt olmadan yaşayamam sanki:))

ve pazartesi gününün en zorlu görevi, pencere camları tertemiz yapmak...
Hava da yağdı yağacak, zaten hep öyle olmaz mı, camalrı silersin yağmur yağar; arabayı yıkatırsın yağmur yağar....
Neyse en azından görevi başarıyla tamamladım...sıra keyif çatmakta...

6 yorum:

  1. Oooo süpersin valla. Ben de haftasonu yapacaktım ama moralim çok bozuktu, boşverdim.
    Bu akşamdan itibaren yavaş yavaş yaparım artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol yavrucum, ben de bir gaza geldim ki sorma, sabahtan hallediverdim, şu an oturuyorum keyifle, sanki başkası yapmış gibi geliyor bu işleri:)))sana da kolay gelsin, aslında başlamak zor, çünkü gerisi geliyor kendiliğinden
      sevgiler:)

      Sil
  2. ohh valla kolay gelsin hurç olyı güzelde ben o hurçlara bir yer bulamadığım için dolapları sezona göre düzenliyorum kullancaklarımı alt raflara kullanmıcaklarımı üst raflara yerleştiriyorum hurçlara koysam tabi dolaplar daha bir ferahlıcak ama şekerim bulamadım koycak yer.. aman evlilik zor iş bütün işler sana bakıyor ana evi güzeldi insanın hayatını kolaylaştırıyor valla ben bazen çok bocalıyorum ama kaçmak yok. olup gidiyor işte bişekilde;))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. al benden de o kadar güzelim, bekarken de anne evindeyken de evişi yapıyordum ama tüm evin yükünün senin üzerinde olması çok başka birşey, bocalamayan yoktur herhalde, olduğu kadar artık diyorum.
      Hurçlar kurtarıcım valla, benim dolaplar biraz büyük olduğu için arka kısma bunları üstüste koyup sezonluk olanları öne çekiyorum.en azından gözümün önünde olmuyorlar, ama inan dolaplar yetmiyor artık.Al, al baya briktirmişiz, almadan da edemiyoruz
      sevgiler canım:)

      Sil
  3. sen böyle anlattıkca korkar oldum evlenmekten işlerden ama olsun yaparız düzenli bayanlara bayılıyorum mis gibi olmuş ortalık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok kuuzm yok, gözün korkmasın, evlendikten sonra da çocuktan gözün korkuyor mesela.Bitmiyor, sonu yok bu korkuların.Tamam kolay değil ama kendi evin sonuçta, zevk alarak da yapıyorsun.Eminim çok iyi güzel ve işini bilen bir ev hanımı olacaksın.
      sevgiler

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...