7 Nisan 2012 Cumartesi

Psikopatlığın derecesi yok

Bugün gazetelere göz gezdiriken okurken dehşete düştüğüm bir habere rast geldim.Hala siniirmden kendimi kutamıyorum.
Allahtan bizim ülkemizde daha anne-babalar akıllarını o kadar kaybetmedi diye şükrettim, ne yalan söyleyeyim.
Haberin linki burda.
Ben size özetleyeyim, 2005 doğumlu bir bebekten bahsediyor haber, 7 yaşındaki kızımızın ismi Eden.Sevimli de bir kız.Gariplik nerden derseniz işte burda.
burda.
bu
Kızımız 4 yaşından beri güzellik yarışmalarına katılıp, modellik yapıp, kitap yazıp, albüm felan çıkarıyormuş.Hangi anne kızını bu hale getirip, onun üzerinden para kazanıp kızını sömürür, derseniz, işte yılın annesi:
Sinirlerim bozuldu işte.Hadi 13-14 yaşındaki kızları bile anlarım, makyaj yapıp büyümek istediklerinde-ki onlara da kızıyorum- ama burda kelime bulamıyorum bu rezilliği anlatmak için.

Bu sapık zihniyetinin nesine ne söyleyeyim daha?

8 yorum:

  1. yazık kızcagıza ya..sankı bsıer de yapmslar suratına gıbı..cok fena yapay bı tuhaf olmus anne denmez buna..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kadın 100 bin dolar mı ne harcamış kızı için, muhakkak estetik falan da yaptırmıştır, allahım aklımı fikrimi koru, nasıl insanlar bunlar?insanlıktan çıkmışlar resmen.

      Sil
  2. allahım akıl fikir ihsan eyle bu insanlara özlemciğim şaşırıyor artık bu insanlar napçağını bak türkçem bozuldu valla şaşkınlıktan;) tek kelimeyle düşüncesizlik cahillik hele estetikte yaptırdıysa vicdansızlık bu annenin yaptığı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle canım, ne desen az kalıyor zaten, kelime bulamıyorsun.o kadar sinirlendim ki anlatamam.seni çok iyi anlıyorum

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. ben de ben de, ohaaa ki ne ohaaa!

      Sil
  4. Gazete haberinden bahsediyorsun. Ben bu yarışmaları yabancı bir kanalda izledim, bu kızcağızın yaşı yine büyük, 1-3-5 yaşındaki çocuklarını bu yarışmalara hazırlıyorlar anne-babalar. İlk izlediğimde dehşete kapılmıştım, rezalet, acımasızlık ya..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allahım insanlar bunu pazarlayıp televizyonlara satıyorlar, resmen alenen sapıklık bu, offff ya, programdan haberim var ama izlemedim.İzlesem çıldırırım herhalde....dehşete kapılınmayacak gibi değil ki güzelim.İbretlik vak'alar bunlar....

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...