6 Nisan 2012 Cuma

Son market seferi

Artık cumaları bir market turu yapmak adetim oldu.Bu cuma yine A101e uğradım, bu gidişimde yastık alezlerinden buldum, zaten alamk istiyordum, fiyatı da 4 lira sanırım.Tamam çok korungaçlı birşey değil ama yine de hiç yoktan iyidir.Malum her zaman yastık yıkanmıyor.E terlemeyle felan da baya kirleniyor, en mantıklı çözüm aynan yatal alezleri gibi yastık alezleri kullanmak.Aslında Yataşta felan da var daha iyileri ama daha fahalı(50tl ve üzeri)Bakalım bunların kullanılması nasıl?
işte bunalrdan bahsediyorum

içi de böyle görünüyor

bu da 6 tllik krep ve omlet tavası.Olmasa da olur ama olsa daha güzel olur, dedim de aldım

2 yorum:

  1. ii yapmışsın yanlız benimkinin içi muşambalı su geçirmez yıkanınca biraz zor kuruyor haberin olsun şekerimm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımmmm, iyi o zaman, yıkadım zaten, kullanılmayı bekliyor şu an.Bakalım sonucu görücez artık:)))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...