22 Nisan 2012 Pazar

şöyle bir göz atayım dedim:)))

yaaa buna nolmuşşşş böyle?Salmışsın kenidni böyle
Gossip girldeki Dan yani Penn Badgley
Jake ve Maggie Gyllenhaal kardeşleri severim

resim de Warren-Alba ailesi de çok güzel güzel olmasına da ben iki bebeğin bu kadar güzel gülmesine ve bunun fotograf makinesinde yakalanabilmesine şaştım kaldım.Gözü kapalı çıkmak da var yani:))))

ben antipatik-im, sen antipatik-sin; biz en antipatik-izzzz

Bebişim Flyyn babacığının omuzlarında ne kaaaaa sevimli:)))

4 yorum:

  1. gyllenhaal'lar favorim!!

    http://the-lizard-queen.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de öyle:)))Kardeş deyince ilk onlar gelir sinema dünyasında!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...