14 Nisan 2012 Cumartesi

Spor da yaparım kariyer de :))

Ev ve iş arasında gidip gelirken, ev işi- okuldaki işleri ancak ayarlaken spor yapmaya zaman bulmak ne kadar da zor.Geçen sene uzun süre devam etmiştim ama bu sene tembelliğim tavan yaptı sanırım hiç oralı olmadım.
Spor olarak da bir yürüyüş parkurunda 3 tur atmak(parkur 1.2 km) ve sonrasında parktaki spor aletlerinde 10-15 dakika harcamanktan bahsediyorum.Bursa'da spor salonuna gidiyordum ama burda hiç istemedim, oraya gidip gelmek daha da zor gelir bana, biliyorum.
Evet geçen hafta uzun zaman sonra ilk kez çıktım, annemlerle ve teyzemlerle yürüyoruz.Zaten önemli olan çıkmak değil mi?Çıktıktan sonra yürümernin bile ne kadar iyi geldiğini görüyorsun ve asla pişman olmuyorsun ama önemli olan nokta hazırlanıp çıkmak.
Spor ayakkabılarımız saklandığı yerden çıktı.Spora devam!


2 yorum:

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...