30 Nisan 2012 Pazartesi

Takılandım by Kasha

Torbanın büyüklüğüne bakınca çok şey aldım gibi görünüyor ama değil.
Buraya yeni açılan mağzalardan biri Kasha.Aslında daha önce de uğramıştık ama hep kıyafet odaklı ziyaretlerdi bunlar.
Hepsi bu kesenin içinde.
Geçenlerde bir öğretmen arkadaşımla okul dönüşü takı amaçlı uğrayınca, olanlar oldu.Çok farklı, çok ilginç, çok değişik şeyler bulduk.Almadan da edemedik.

 Önce toplu gösterimler:


üç bileklik, bir yüzük ve bir küpe
Bilekliklerden biri "büyük balık küçük balığı yer" temalı


Diğeri ise kozmopolit çalışılmış; siyah,dore,lame; büyüklü küçüklü taşlardan oluşuyor.



Son bilekliğimiz ise daha şık bir parça.

yüzük üç halkadan oluşuyor ve bilekliklerden biriyle fazlasıyla uyumlu

halka küpeden vazgeçemedim yine.
Fiyatlar ise 9.90 ile 14.90 arasında değişiyor.

14 yorum:

  1. balikli bileklik cok cok hosuma gitti hihi:D
    gule gule kullan hepsini canim
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya güzelim ebnim de ne çok o hoşuma gitti sanırım, bileğimden çıkmadı zaten:))))
      sevgiler

      Sil
  2. Çok güzeller,güle güle kullan:)bende kasha'nın elbiselerini çok beğenirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol güzelim, evet Kasha hızla en çok uğradığımız mağazalardan olma yolunda; elbiseleri de çok güzeldi, hele bir nar çiçeği renkli eteği pliseli bir elbise var, kalbim orada kaldı:))))
      sevgiler!

      Sil
  3. canım takıların çoook güzel....
    en güzel günlerde kullanman dileğiyle...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın şirinem, çok teşekkürler!

      Sil
  4. hepsi çok hoş ama ben kozmopolit çalışılmışı beğendim... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında onu günlük kullanımdan çok akşamalrı daha şık olabileceğim yerlerde kullanırım diye aldım, teşekkür ederim canım:)))

      Sil
  5. torbayı görünce waow dedim napmış mağazayı mı almış bu kız dedim :)
    O aldığn bilekliğin aynısını bende bir eyrde bakıp çook beğenmiştim güle güle kulla canımm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım benim, torbanın ebatları yanıltıcı olabiliyor, ama hafifti de elimde sallayıp geldim zaten:)))
      Sevgiler canım:))

      Sil
  6. waouh! i like them all, beautifull
    my favourite is the ring, love it!

    kisses
    xoxo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank darling, happy to hear it from you,
      lots of love
      bye

      Sil
  7. Balıklı kolye için bir link veyahut nerden alabilecğeim konusunda bir ipucu verseniz. Hatta gerekirse siz satsanız bana. Gerçekten çok önemli benim için 6 aydır bu kolyeyi arıyorum

    mail adresim omer.alp.evirgen@hotmail.com

    Lütfen lütfen iletişime geçelim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ömer bey bilekliğimi beğenmenize sevindim, ama satmayı düşünmem, zaten 14.90 gibi cüzzi bir fiyata almıştım,beğenerek de kullanıyorum.Ama bileklik bu kolye değil.Size ayrıca bir mail de atıcam.Ama sanırım yardımcı olamayacağım.Aldığım mağaza da yazdığım gibi Kasha, sanırım Türkiye çapında bir marka, ama her mağazasında bulunur mu bilemiyorum.
      Saygılarımla!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...