17 Nisan 2012 Salı

Tv'de neden hala varlar?

Evet gerçekten merak ediyorum, kim izliyor bunları da, bunlar hala televizyonda yayınlanabiliyorlar?Aklım fikrim almıyor.
Uyarı: Tamamen kişisel bir posttur.Beğenmediklerimi, saçma bulduklarımı yazıyorum.Aranızda bunları seven izleyen varsa da; beğenidir, eyvallah diyorum.Renk-zevk meselesi sonuçta.Saygılar.

Çarkıfelek: Bu programın son kullanma tarihi geçeli asırlar oluyor, niye hala yayında anlamış değilim.Tamam Mehmet Ali Erbil'in bir kitlesi, seyircisi vardı ama Petek Dinçöz'le devam eden programa her akşam rastlıyorum.Yetti artık sesli harfler, ünlüler-ünsüzler.İşin acı yanı da bu programın onu bile öğretememiş olması.

Dinle sevgili-Beni unutma-Deniz yıldızı-Beni affet: Bu dizilerin hepsi birbirine benziyor, hep aynı olaylar, aynı aşk üçgenleri etrafında dönüyor sanırım.Türk usulü arkası yarınlar kıvamında hepsi, ne zaman kanallar arasında zaplasam bunlardan birine rast geliyorum.
beni affet




Evdeki Yıldırım:Pardon Eve düşen yıldırım bunun adı.Konusu bayaaa baya iğrenç.Öz kuzenler ababey ile kardeş amcasının kızlarına aşık oluyorlar.Hikayeyi pek bilmiyor da olabilirim, ilk bölüme rast geldim sadece.Olaylar değiştiyse bilemiyorum.Ama bu konu işlenmez, işlenmemeli.Ne hale geldik?Neden yayından kalkmadı hala bilemiyorum bu dizi.


Türk'ün Uzayla İmtihanı:Dizi bir kaç kez isim değiştirdi ama ben reklamlarına bile dayanamıyorum.Bu kadar basit, parodi bile olmayan, komik demeye bin şahit isteyen bir yapım.Nerden baksan elinde kalıyor.Benim açımdan çekilir eziyet değil.Hatta çarşambaları yayınlanıyor bu dizi, Kuzey Güney ile Muhteşem Yüzyılın karşısında.Hiç şansı yok bence.



Arka sıradakiler:Ne arkadaki sıralarmış kardeşim.Yıllardır mezun olamadılar gitti.Uzatıyorlar da uzuyor.Başlarına gelmeyen kalmadı sanırım.Öyle bir okul düşünün ki silah, uyuşturucu, hırsızlık, kapkaç, fuhuş, cinayet, adam kaçırma, taciz, tecavüz ...her şey var.Bir eğitimci olarak da çok zararlı görüyorum  bu tür dizileri.Burdaki sözler, giysiler, davranışlar direkt öğrenciler tarafından kopyalanıyor.Etek boylarının kısalıp, kravatların aşağı inmesi ve gömleklerin dışarı çıkması hep bu gençlik dizileriyle oldu.Bitse artık!


4 yorum:

  1. bunlardan bana da gına geldi artık hakikaten:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın canım,aynen öyle

      Sil
  2. hepsine katılıyorum .birde lütfen akasya durağını unutmayalım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ha evet o nasıl unutulur, bir de kanallar arasında transfer olarak sürdürüyor yayın hayatını, ilginç!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...