13 Nisan 2012 Cuma

Uno elmalı tart

Gün geçmiyor ki yeni bir abur cubur keşfetmeyeyim.Dün Uno'nun atıştırmalıklarından Elmalı tarttan aldım.Bahsini duymuştum ama denememiştim.
Okulda ders aralarında çok acıkıyorum.Bazen yemek aklıma bile gelmez ama bazen de midem kazınıyor resmen.İşte o anlarda müthiş derecede işe yarayan, kurtarıcı gibi bir lezzet.
Tamam evdeki elmalı kurabiyenin yerini tutmaz ama seve seve yenilir.


Tadı çok keskin değil, çok tatlı da değil.İçindeki elmalı kısım da baymıyor.Çok sevdim.Bol bol atıştırmalık niyetine, açlık krizlerine son verebilir.

4 yorum:

  1. Bu boğalara has birşey :)

    Bende acayip severim acur cubur pasta kek KAHVE sütlü içecek ile Keyif yapmayı :)
    Afiyet olsun canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla güzelim ne kadar da doğru söyledin, harfi harfine beni da tarif ettin, boğalar boğazlarına düşkün olur zaten
      öpüyorum:)))

      Sil
  2. hi. haberim yoktu bundan,markete gidince bende bakayım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dene bence, ben beğendim.Uno yeni tatlar çıkartıyor son zamanlarda.Denenesi ürünler!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...