21 Nisan 2012 Cumartesi

yağmurlu bir gün mimi

Yine yeni yeniden bir mimle karşınızdayım.Sorular kısacık, azıcık, tefecik...Mim için Bricit'e teşekkür eder, sorulara ve cevaplara geçerim:))))


*Kendini nasıl hissediyorsun?

Süpper, muhteşem...Azıcık güneş de görsem muhteşem ötesi olucam, o derece!


*Reenkarnasyon gerçek olsa, bu dünyaya ne olarak geri dönmek isterdin ? 

Hımmmmm kim olsam, kim olsam...Aslında halimden memnunum ama kültür sanatla daha da yakından ilgilenmek isterdim; editör, yönetmen, prodüktör vs. gibi...Bilemiyorum, prenses olmayı dilemek daha kestirme bir yok olabilirdi



* Vurulduğun dizelerden aklına ilk geleni?
 Hani derler ya ben sensiz yaşayamam diye
İşte ben onlardan değilim
Ben sensiz de yaşarım;
Ama seninle bir başka yaşarım...

...NAZIM HİKMET RAN


* Son zamanlarda izlediğin hangi filmi çok beğendin (ve favori repliği) ?

 Son zamanlarda izlediklerimden değil, tüm zamanların en sevdiğim filmlerinden The Dark Night'da Joker'in sözlerinden "Why so serious ?" di mi yani.

Bir de Dr. House hep der: "Everybody lies"
Aklıma bunlar geldi şu an.



* En sevdiğin "The Smiths" şarkısı hangisi?
 Dur bakayım biraz araştırayım, belki bildiğim şarkıları vardır da ben kimin söylediklerini bilmiyorumdur.
 

4 yorum:

  1. tskkur ederım tatlım:) Nazım Hıkmet'ı cok severım harıka sıırlerı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür derim canım:)))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...