9 Nisan 2012 Pazartesi

YEMEĞE MİSAFİRİMİZ VARDI

Amaç: Actifry'ı annemlerle de tanıştırmak, babama yemek konusunda rakibini tanıtmak, birlikte olmak ve karın doyurmak
Malzemelerimiz: Bir adet anne-baba ve annaane, bir adet Actifry, tavuk-pilav-çorba, bol salata ve meze, bir masa 5 sandalye
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Cumartesi biz misafirdik, pazara da annemleri çağırdık bize, yemeğe.Yedik içtik güzel güzel, akşam da benim annemler de uğradılar 1 saatliğine, birlikte hep beraber oturmuş olduk.Neler yaptığıma gelince:
masamız:))


ortadaki klasik salata, yoğurtlu olanlardan biri közlenmiş biber diğeri ise ıspanak, karşı köşelerde ise menegeç ve közde patlıcan var.

Actifry kanatları pişiriyor

pilav ve tarhana çorbası

tabiki patates

babam gelirken getirdi, leylak

çok güzel kokar, ben bayılırım.

bu da pembe terlikleriyle ben:))))

8 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. sağol canım benim:)))ben sanırım yapılmaması gereken birşeyler yaptım yorumun gözükmüyor:)))
      ben okudum ama da yayınlayamadım, kusuruma bakma:)))

      Sil
  2. canım yaaa çok şirin bir masa olmuş...
    ellerine sağlık...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol tatlım, çok teşekkürler:)))

      Sil
  3. ay ay ay :) salatalar harika böyle çeşit çeşit salataların, mezelerin olduğu sofraları daha bi seviyorum, çiçeğimizde var ohh tam bahar sofrası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol güzelim ben de çok severim hatta yemeklerden fazla mezleri ve salata yerim desem yeridir:)))
      sevgiler

      Sil
  4. çok hoş ve samimi bi ortam bayıldım özellikle babanın getirdiği çiçek bende babama aşığımdır:) bana da beklerim seni:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım, bizim evde şık masalardan ziyade böyle oluyor masalar,sade, bizbize:)))
      sümbüller her daim başımız tacıdır zaten:))
      sana da uğradım, dolandım birazcık, sık sık gel bana:))
      sevgilerle

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...