3 Nisan 2012 Salı

Yeni oyuncağım

Hafta sonu Forumdaydık ya,
ben de bana bir hafta anlatacak şey çıktı demiştim ya,
birazından bahsetmiştim ya,
gerisi de gelecek demiştim ya...

Ya işte gerisi, mutfaktaki yeni oyuncağım, güzelim, bi tanem, canım ciğerim, tatlım, balım, yardımcım, sol elim, bebeğim....Ay ne kadar iltifat etsem az kalacak..
Efendim uzun lafın kısası, kocayı ikna ettim sonunda, Tefal'e gittik, Actifry'ımızı aldık.
İlk başta insan tabi düşünüyor, ya beğenmezsem diye, sonuçta 400 tlden bahsediyoruz ama o kadar beğendik ki, ay anlatamam, tezgahın üstünde duruyor, ne pişirsem diye önce ona bakar oldum.Çok beğendim çok....
tariflerin olduğu kitap da var
baş köşeye elimin altına koydum

bu da hediyesi, Actifry alana dijital baskül ya da bu ısıtıcıyı hediye ediyorlardı, biz bunu seçtik.
 Allahım çok mes'udum:)))))


2 yorum:

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...