16 Mayıs 2012 Çarşamba

30+


30uma girdim a dostlar, artık üç onluklardan da gün aldığıma göre korkutucu bir durum olmadığını ama zamanın çok çabuk geçtiğini belirtir, sanırım aynı hızla dörtlü onlulara geçeceğimi düşündüğümü söyleyerekten yazıma son veririm.

Okulda S.,F. ve A. arkadaşlarımın hazırladığı pastalı-mumlu sürprizden sonra eşim akşam beni yemeğe götürdü, ha annemleride işin içine katarak ve çaktırmamaya çalışarak çok çok çok bonus sevgiler kazandı.Uzaktaki sevdiklerimle de telefonla yakınlaştık.
Her şey o kadar spontane oldu ki bugüne dair fotoğraf falan da yok elimde, o kadar hazırlıksız yakalandım yani:))))))

Güzel hediyeler de aldım şimdi değil ama sonra resimlerini paylaşırım.Hediye önemli değil aslında da düşünülmek, önemsenmek, sevilmek o kadar güzel ki....
İyi ki doğmuşum dedim bütün gün, iyi ki bu hayatı yaşıyorum, iyi ki bu insanlar benim bir parçam ve hayatımın içersinde yer alan duraklar...



14 yorum:

  1. günlerin getirdiği mutluluk olsun sana
    sevdiğin ve sevildiğin bir hayatı sür güzelim
    günün dününden güzel yeni yaşın kutlu olsun
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol güzelim, bu kadar güzel dileklere teşekkür etmez az kalır ama çok teşekkürler:))))

      Sil
  2. canım yeni yaşın kutlu olsun...
    nice mutlu senelere...
    ayrıca sen hiç 30 gibi değilsin...
    inan bana çok daha genç duruyorsun :))
    çıtırsın ayol :))
    kocaman sevgiler canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ben sana kurban olurum, ay şimdi sevinçten zil takıp oynuycam:)))Sağolsın şekerim, oyyyy bittim yorumuna, çok mutlu ettin yanii....
      Hissettiğimiz yaştayız derler ya, doğru sanırım..
      Çok teşekkürler yeniden!

      Sil
  3. İYİ Kİ DOĞDUN ŞEKER, İYİ Kİ BLOG AÇTINNNN... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet şeker, sizlerle tanıştığıma; fikirlerinize beğenilerinize hayatlarınıza konuk olduğuma ve sizleri konuk ettiğime o kadar memnunum ki:)))
      İyi ki de doğmuşum yani:))))
      sevgiler!

      Sil
  4. mutlu yıllar dılerım canım benim ıstedığın tum hayallerın gercek olsun nice mutlu yıllara:)optum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol güzelim...Seneye bir yeni yaşta daha görüşürüz buralarda:)))
      sevgiyle!

      Sil
  5. nice güzel yaşların olsun tatlım her yaş ayrı güzeldir!! mutluluğun daim olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkürler!her yaş güzeldir,aslında.:))))
      sevgiler!

      Sil
  6. hi

    i tried to translate your post, i'm not sure i've understood everything, but i've understood that it was your birthday and you are 30 now, am I right?
    If so HAPPYYYYYYYYYYYYYYY BIRTHDAYYYYYYYYYYYYYY!!!!!! I wish you all the best insAllah in your life and still many other birthdays!!

    i hope you had a great time with your friends and family!!
    big kisses sweetie!!!!

    ps: tomorrow i'm going to......antalya!!!!!
    I really can't wait to be there!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yesss you are right, i turned 30 this week.Thanks so much for your wishes:)))
      every day is a new adventure, i am looking for better days ond happy days of course:)))
      let the holiday begins:)))))this week the weather was so cold but i hope your holiday will be so much fun.rainy days was left behind:)))
      lot of love!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...