29 Mayıs 2012 Salı

60 70 80 90 100 :)))))))


Buraya yazmaya başlayalı aslında 6-7 ay kadar oluyor.Günlük tutmayı hep sevmiş sıradan bir yazma heveslisiydim sadece.Yazmak istiyordum, basit, sıradan hayatım tüm normalliğiyle kayıt altına almak, yeri geldiğinde geçmişe dönmek, yeri geldiğinde de ileriye kanıt bırakmak istiyordum sadece.

Önce kendi kendimi izleyerek başladım, tektim; sonra 2,3,5 oldunuz; sonra da 20,30.Benim görsem de inanamayacağım rakamlardı bunlar.Bugün bir de baktım ki 100 olmuşsunuz sevgili arkadaşlarım.

Sevgili Light Pink'in de gelişiyle 100.
Normal bir hayat yaşayan, günlük hayatın sıradanlığında adımlayan beni izlediğiniz, merak ettiğiniz, buranın ve dolayısıyla yaşantımın bir parçası olduğunuz için hepinize tek tek çok teşekkür ederim.Hayat sizle daha güzel.
Sevgiler!


Not:Bu bir teşekkür yazısıdır!

10 yorum:

  1. daha nıce nıce 100 1000 lı ızleyıcılerın olur ınsallah canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzummmmm, inşallah innnnnşallah, diyorum:))))
      kocaman öpücükler!

      Sil
  2. tebrikler
    allah gönlüne göre versin;))
    ne güzel iyiki açmışsın
    bak takipçilerinden anla emeğinin meyvelerini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım, çok çok teşekkürler'
      sevgiyle kal

      Sil
  3. nice 100 lerin olsun tatlım :) sen böyle güzel paylaşımların ve içtenliğinle devam et:D
    öperim seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım, çok teşekkürler:)))
      kocaman öpüyorum!

      Sil
  4. bende görebilicek miyim 100.yü cnm ne dersin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki görürsün:))Niye olmasın?Sen yazmana bak, insanlar farkediyor eninde sonunda.
      Ben geçen kasımdan beri yazıyorum mesela..yavaş yavaş oluyor, hızalandırmak istersen çekiliş falan düzenleyebilirsin ama ben o işlere girmedim..Ne bileyim?

      Sil
  5. inş cnm ya, çoğu kişi çekiliş yapmış mantıklı ama çünkü daha çok kişiye ulaşmana yardımcı oluyo.
    sende beni önerebilir misin izleyicilerine ayıp etmiş olmam dimi. fazla çevrem yok benim. hele bu tür şeylerle ilgilenen kimse yok :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok güzelim, sen öyle çekiliş işlerine falan girersen tabi ki duyurularımı yaparım:)))Destek vermekten mutluluk da duyarım:)))
      Ama ben de sadece katılımcıyım bu gibi durumlarda:)))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...