1 Mayıs 2012 Salı

Actifry denemeleri

Elimin altında var ya, ne yapmak istesem elim Actifry'a gidiyor, klasik patates kızartmasından başka denemeler de yapmaya çalışıyorum.Mesela geçen  hafta içersinde önce üçgen börek ve kaburga denedim.Çok güzel oldu.Ege'nin deyimiyle "Ancak bu kadar güzel pişer."
Yanlız börekleri pişirirken karıştırma apartını çıkarmak lazım çünkü karıştırırken şekli şemali bozuluyor.Benim aklıma sonra geldi de çıkardım sonradan.Keşke baştan öyle çalıştırsaydım.Ama çok güzel pişirdi canım benim.
Çok maharetli çokkkkkkkkkkkkk!
böyleydi

nar gibi kızardı ama biçimi bozuldu.

bunlar da kaburgalar.Pişmiş resmi yok ama güzel oldu, biz beğendik yanii
bunlarda tavuk butları

9 yorum:

  1. canım ya tavuk yasağı başlattım bu hafta zararlarını herkesten duyuyordum en son bikaç şey daha duyunca iyice soğudum valla bulursan köy tavuğu al çok zararlıymış yemeyin..
    ellerine sağlık canım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözdecim haklısın aslında çok haklısın da, olmuyor işte.Benim eşim tam bir etsever, kırmızı etle beslenmeye de bünye de bütçe de dayanmaz.Köy tavuğunu annemlerden getiriyorum ama tavuklu pilav dışında pek başarılı olmuyor.
      Evet okuduklarımla benim de midem bulanıyor.Ama mecburen de alıyoruz işte,

      Sil
  2. aynen öyle mecburende alıyoruz köy tavuklarının pişme süresi çok fazla ve tadı bana tuhaf gelyiro bu tavuklara alışınca tbaii ki
    bir de her dönem birşey çıkıyor insan ne yiyeceğini şaşırdı valla.
    Bu arada bende almak ya da almamak konsudna kararsızım bu ürünü ama denemelerin güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım köy tavuğu sadece tavuklu pilavda güzel oluyor, dediğin gibi düdüklü dışında da pişirmek çok zor.Ama tavuk da mı yemeyeceğiz?O kadar çok şey var ki, en basitinden ekmek, yıllardır ne şartlarda yapıldığını bilmeden yedik, yiyoruz.Daha da neler var bunun gibi,Allaha emanet yaşıyoruz sanırım.
      Actifryı yeni aldık ama benim elimden düşmedi, neler yababilrim diye arayış içersindeyiz, kullanan çok seviyor -benim gibi- ya da nefret ediyor, boşuna para verdim diye.Bence etrafında kullanan biri varsa dene, tavuğun patatesin tadına bak.Ona göre al.Ama müthiş kolaylık bununla kızartma yapmak.
      sevgiler canım

      Sil
  3. benimkide tam bir tavuksever ama napçağımı şaşırdım valla
    en son yengem bir olay anlattı bak anlatıyorum
    yengemin arkadaşı hemşire hastaneye bir adam gelmiş yaşıda var sürekli kontrollere fln geliomuş adam 1ay boyunca rahatsızlanıp sürekli hastaneye gitmeye başlamış testler sonucunda lösemi olduğu tespit edilmiş hemde dediğim gb birden çıkmış araştırmalar sonucunda adamın çok sık tavuk tükettiği ve tavuk sayesinde bu hastalığa yakalandığı tespit edilmiş.
    tavuklar çabuk gelişsin die hormon yükleniyormuş kemiklerinin kenarında bi yağ dokusu gb su gb bişey birikiyormuş o da insan vücuduna çok zarar veriyormuş yani dedikleri en basit hastalık kemik erimesi gerisini artık sen düşün;(
    valla çok sinir oldum fakir fukaranın bi lüksü tavuk vardı o da gdo lu oldu
    bakalım daha neler yapıp hayatımızı hiçe saycaklar bu kafirler..
    allah korkusu kalmamış özlemcim. bak kfc de seneler önce çıktı bu tavuk mevzusu ama hala millet yiyor kimse önem vermiyor sağlığına ilkönce bilinçlenmek lazım allah korusun hepimizi ona dua ediyorum..
    sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVet canım, bilinçlenmek önemli.Bir de sanırım hiç bir şeyi abartmamak lazım.Biz hafta 1 ögün yeriz tavuğu, misafir durumu olursa iki olur en fazla.Vicdansızlar en masum yerimizden vuruyorlar, sağlığımızla oynuyorlar.Sebzeler hormonlu, yağlar gdolu, etler ithal...tavuklar da antibiyotikli.Ne yiyeceğiz biz?Dedim ya ekmek bile yemememiz gerekiyor aslında, çeşme sularıyla yoğrulan mı ararsın, farelerin cirit attığı depolardan gelen unlardan mı, buğdaylar zaten ekilirken ilaç deposu.düşününce çıldırmamak elde değil.Bilemiyorum ne yaparız bu gidişle.
      Fastfood tarzı şeylerden de mümkün olduğnca kaçıyorum zaten.ama işte bir yerlerden bize bulaşmayı başarıyor ve adiler.Millet cebini doldurma peşinde...

      Sil
  4. özlemm hadi ama gelmedinmi hala evine aaa hadi durma kalk gel bana bak benden sana hoş bir sürpriz varrr;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gördüm gördüm:):)))))))hemen yazıya başlıyorum, çok teşekkürler gözdecim.
      Bugün okulda nöbetçiyim ben de biraz geç geldim o yüzden eve:)))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...