18 Mayıs 2012 Cuma

Ah benim canım bilgisayarım

Laptopumu öğretmenliğe başladığım ilk yılda almıştım kendi paramla.Ondan mı bilmiyorum ama bağlıyım ben Asus'uma.Benim zaten huyumdur da, eşyaya bağlanmak...Asus'uma ayrı bağlıyım.Sağolsun 7 yaşına girecek ama bu ihtiyar delikanlı zaman zaman beni mahveder, sinir eder...
Asus'um sana söylüyorum bunları:
Durup dururken açılmaz, güncelleştir deyince Windows başlatılmaz...Neden tatlım, neden?Neden böyle yapıyorsun canım benim.İlk formatımı yine böyle bir sıkıntıyla atmıştım.Yılda bir kez format atmaya alıştırdım ben sanırım seni.Hata bende işte.Pazartesiden beri sıkıntıdasın, zor açılıyorsun; belli canın yine topyekün temizlik istedi.Ben de yaptım o temizliği.Ama bu kez bana büyük kazık attın be güzelim!Her formatta ıvır zıvır belgelerimi D klasörüne atardım, c'yi eskiye döndürürdüm.Bir tek programları tekrar yükleyip, güncellemekti sorunum.Ama ne yaptınsa nasıl yaptınsa D'yi de temizlemeyi de başardın.Gitti herşeyim.Gitti sınav sorularım, indirdiklerim, resimlerim, müziklerim.(Tabi her şey değil de abartmayayım, büyük kısmı harddiskte, allahtan)Gitti okul için kullanırım dediğim her metnim..Allahım o kadar kötü ki durumum neleri kaybettiğimi bile bilmiyorum.Çok kötüyüm blog çok.
Asus'um yaktın beni....
Dün bütün öğleden sonra dizimde laptopla yapışık halde geçirdim.Hala daha yapacak çok iş var; ben mutlaka o belgelerin bir kısmını yedeklemişimdir ama hangi Cdde, nerde bilemiyorum.Çok canım sıkıldı bu işe, sormayın.
İhtiyar delikanlımla bir süre daha devam edeceğiz anlaşılan.Ama bu kez sabrımın sınırlarını iyice zorladı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...