9 Mayıs 2012 Çarşamba

Ange ou démon

Ben bir parfüm manyağı sayılırım, her zaman elimin altında bir-iki parfüm, Avon'da bir-iki-üç çanta boyu parfüm, bir iki doldurma parfüm, bir iki de deodorant bulunur.Severim, almayı da, kullanmayı da.Sanırım en çok da elimin altında olmasını seviyorum.
Ama herkesin olduğu gibi benim de bir göz bebeğim var.Yıllardır elimin altında; bitmesin diye kıyamıyorum kullanmaya, bitince en kısa zamanda da alıyorum.Düğünümde de o vardı üstümde, tüm özel günlerde aklıma gelmez başka şey kullanmak.
İşte Givency işte Ange ou Démon!



12 yorum:

  1. insanın her zaman kullanmaya kıyamadığımı parfümü yada başka birşeylerleri illaki vardır :)))
    bende senin gibi parfüm tutkunuyum canım...
    bu parfümü hiç kullanmadım ama deniycem :))
    bende açık parfüm doldurma parfüm alıyorum...
    kullandığım parfümler jenifer lopez ve kristın dior... bu parfümler çok güzel kokuyur, yanımdan geçenler mutlaka parfümümün adını sorarlar :)))
    sevgiler canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet güzelim daha önce de konusu geçmişti sanırım, bir de parfümlere tene göre de değiştiği için kullananlarda çok sevdiğim bazı parfümlerin bende o kadar güzel kokmadığını düşünüyorum.Teninin kokusu da çok değiştiriyor parfümleri:))))
      doldurma parfüm ben de alırım, tepe tepe de kullanırım:)))
      sevgiler!

      Sil
  2. En çok sevdiğim koku. Bayılıyorum.. Hiç bitmesin istiyorum ama bitti malesef. Çok ta pahalı.. Yenisini ne zaman nasıl alırım bilmiyorum ama mutlaka alacağım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte benim ikilemim de bu.Yoksa sabah akşam sürerim o kadar seviyorum ama dediğin gibi çok da pahalı..Ah bir indirim felan olsa, ilk alacağım şeydir bu..
      sevgiler!

      Sil
  3. benim de parfüme alerjim var, her şey kullanamıyorum, kokusunu merak ettim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa zor olmalı, Allah kolaylık versin.Benim derinin maşallahı var, daha alerjik bir şeyimiz görünmedi allahtan.
      Bu parfüm - ben pek anlamam ama- sanırım çiçek kokuları ağırlıklı; orkide ya da zambak kokuyor ve çok ama çok kalıcı.Bazılarına keskin ve ağır gelebilir ama ben çok seviyorum:)))

      Sil
  4. bişey dicem doldurması yokmu piyasada buarada bende çok merak ettim telefona yazıp biara denk gelirse kokusuna bakıcam;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vardır yaaa, neden olmasın:)))ama Fransızca ya, söylemesi çok zor bana inançDilim dönmüyor satıcıya ne istediğimi anlatırken:))))))))))))))

      Sil
    2. ;)) aman boşver ben telefona yazıp gösteririm
      sanki onlar çokmu fransızca biliyor demi ama..
      bide jean paul gaultier die bir parfümü çok metediyorlar
      onada bakıcam bir ara

      Sil
    3. :)))ilahi sen!valla benim aklıma gelmedi bu yöntem ama iş görür.Eciç büçüş eng o demun gibi saçmalamaktan iyidir:))))ben lacoste-pink'i de severim bak şimdi aklıma geldi

      Sil
  5. tamam yazdım onuda tatlım;)
    aa bak erkek parfümü söylüyeyim ki ben hayranım kendisine
    abercrombie &fitch fierce deli bir parfümmm bayılıyorum onada kocişin için bak derim ben bayanınada biara bakıcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımmmm, hemen not alınası:)))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...