13 Mayıs 2012 Pazar

Anneler günü

Ah bu belirli gün ve haftalar...
Bangır bangır bağıran reklamlar, e-mailler, mesajlar...Çok sıkılırım ben bu sevgililer günü, anneler günü,babalar günü şeylerinde.Klasik sözler ve genellikle satanı memnun edecek hediyelerle geçiririz genellikle.Senede bir gün, bir hediyeyle günü kurtarırız ya da kurtardığımızı sanırız.
Aslında bugün ailemdeki tüm anneleri arar, anneler gününü kutlarım.Bakmayın böyle dediğime.Annemlerin -iki annemiz var sonuçta- hediyeleri de hazır; gün içersinde gidilecek ve elleri öpülecek, o da ayrı konu.
Benim belirtmek istediğim bu tür günlerin vasıfsızlığı aslında.Anneleri hatırlamaya gün mü olur?Annene sevdiğini söylemek için ille de bir tarihin gelmesi mi gerekir?

Saçma bir düzen aslında.Satış amaçlı dayatmalı belirli gün ve haftalar.
Senede bir güne hapsolmayı hiç bir anne istemez ama baskı o kadar çok ki, tün anneler anneler gününün kutlanmasını istiyor.Sanırım ben de anne olunca bu furyaya kendimi kaptırırım muhtemelen.
Anneler o kadar değerli ki bu yazdıklarıma rağmen bugün gidip onlara bir kez daha sarılıcam.Bir kez daha öpücem o mübarek ellerinden.
Bu yıkıcı hediye satma ticari düzeninin kurulmasında onların hiç suçu yok.



Annelerim sizi çok seviyorum, sizi bugün de an az dünkü kadar seviyorum.Her gününüz kutlu olsun.Bizi sizsiz bırakmayın.Anneler gününüz kutlu olsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...