16 Mayıs 2012 Çarşamba

Akşam yemeğimiz...

net çıkmasa da çorba, tarhana çorbası, bol acı biberli...

köy tavuğuuuuuuuuuuuuuuu ve pilav
 Annemler köyde oturduğu için özgür tavuk yeme şansımız var, arada alıp getiriyorum, suyundan selinden yararlanıyoruz sonrasında da.Yanlız şöyle bir durum var ki; köy tavuğunun sadece haşlaması güzel oluyor.Ha sulu yemek de yapılabilir ama fırında ya da ızgarada hoş olmuyor, sote de keza.O yüzden haşlıyoruz, titiyoruz yağ-salça karışımına bulayıp servisten 10 dk. önce fırına sürüyoruz.Tabi herkesin zevkine göre fırın opsiyonel..
bol salataaaa, bol bol salata

Yoğurtlu ıspanak benim favorim.Ispanakları az yağda öldürüyoruz.Soğan-sarımsak da koyabilirsiniz.Soğuyunca üzerine nane koyupyoğurda buluyoruz.Ben bayılırım:))
Afiyette kalın efennnnnnnnnmmmmm:)

9 yorum:

  1. afiyet olsun güzelim
    ellerine sağlık;)

    YanıtlaSil
  2. Off off ellerine sağlık:) Ne de güzel olur köy tavuğu. Misler gibi kokmuştur:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzelim valla tavuk tavuk gibi kokuyor, üztüne tanımam.ama her zaman bulunmuyor ne yazık ki!
      sevgiler

      Sil
  3. güzelim nerdesin yahu bugün okulunda yok canım sıkıldı gelde azcık muhabbet edelim sensiz tadı yok;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuzum bana bir kaç gün rahat internet yüzü yok, kusura bakma, format attım bilgisayara, ancak düzenliyorum...nette olamayabilirim.Sevgiler!

      Sil
  4. ee ben sana yorum yazmıştım nerde????

    YanıtlaSil
  5. köy tavuğu cok sağlıklı olmalı harıka gorunuyor afıyet seker olsun canım:)
    mımledım senı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım hemen yanıtlamak isterim ama bilgisayar sıkıntı çıkardı.O yüzden biraz uzak kalıcam sanırım:)))sevgiler!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...