4 Mayıs 2012 Cuma

Avon'dan

Avon sanırım çok kolay ulaşabildiğimiz bir marka olduğu için her ay kataloga şöyle bir bakmak, baktıktan sonra da bir şeyler almak çok normal geliyor.Ben de son bakışımda bunları almış oldum:
küpe ve parfüm stokumuzu güçlendirme çalışmaları dolayısıyla ...

pudra rengi bir küpe, halka küpe tarzımın dışına çıkmak için

Asıl önemli parça parfüm, geçen sefer de aldığım bir parfüm Up To You, çok beğenerek kullanmıştım.İndiirmdeyken alayım dedim.
Avon'un parfümlerini severim hep,Hiç olmadığı anlarda bile muhakkak 1-2 tane avon parfümü olur elimin altında.Şu an sanırım Perceive ve Little Black Dress vardı elimde, bununla üçlememi de tamamlamış oldum.

6 yorum:

  1. canım benim aldıklarını güle güle kullan...
    bende parfüm delisiyim...
    koku manyağıyım...
    öyle böyle değil yaniiii
    aşırı derecede seviyorum...
    ben sadece dışarı çıkarken parfüm kullananlardan değilim ...
    ben evdeyken bile sürekli kullanıyorum....
    banyo yaptıktan sonra bile jonseans bayby kolanya kullanıyorum....
    oooh miiiis gibi kokmayı seviyorum....
    yaşasın güzel kokular...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooovvvvvvvvvvvv sen bayaaa bayaaa seviyorsun demek, ben de senin kadar olmasa da seviyorum parfümleri; zaten açığı, orjinali, kolonyası, deodorantı derken epey bir stok var elimin altında:)))

      Sil
  2. güle güle kullan
    canım benimde favori 2 parfümüm var cacharel noa ve versace red jeans
    bayılıyorum ikisine;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de öyle paraya kıyacaksam Lacoste Pink ya da Givency Ange ou Demon alırım:)))
      teşekkürler güzelim

      Sil
  3. güle güle kullan canım.benim görümcem ange ou demon hastasıdır:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyyyy nasıl güzel bir kokudur o yaaaaa!bilmem sen de kokladın mı ama ben bayılıyorum.Dur bakayım bir de o parfüme olan hayranlığımı yazayım bir başka postta:))))
      sağol canım benim, sevgiler!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...