13 Mayıs 2012 Pazar

Barış Çiçeği

Anneme (N. anneme) anneler günü hediyesi olarak çiçek aldım.Barış çiçeğiymiş ismi; orjinal ismi Spathiphyllum.

 Oda sıcalığında güzelce yetişen, nemi seven, yazın gölge kışında aydınlık isteyen güzel bir çiçek.Direkt güneşe bırakmamaya ve susuz koymamaya dikkat etmek gerekiyormuş:))))))
Aldığım çiçeğin resmini ekleyemedim; bakalım yerini sevecek mi?
Sonradan eklerim bu güzelin fotoğraflarını!

Kendi anneme de bir bluz aldım; anne bluzu işte.Onu da akşam gider veririz sanırım...
Ticari zihniyetin çarkları arasında ezildim yine!

6 yorum:

  1. Çiçek pek güzelmiş cnm:)inşallah yerini severde bol bol çiçek verir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım:)))beklemedeyiz artık.
      sevgiler!

      Sil
  2. en sevdiğim çiçektir kendileri
    ama o beni hiç sevmedi 2 saksı aldım ikiside küstü bana
    birdahada almadım
    kaynanamda var et suyu ile besliyor yanlış duymadın et suyu;))
    güle güle büyütsün annen inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooooooo çok ilginç, ağzının tadını bilen bir çiçekmiş:))))
      bakalım bizimkisi sevecek mi yerini yurdunu:)))
      sevgiler canım!

      Sil
  3. ÇİÇEK ÇOK GÜZELMİŞ....
    AMİNİM ANNEN BUNA ÇOK SEVİNMİŞTİR :))
    BÜTÜN ANNELERİN ANNELER GÜNÜ KUTLU OLSUN :)
    SEVGİLER CANIM...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım beğendi umarım güzelce çiçek açar, kurumaz, ölmez:))))gözünün içine bayıyoruz şu an!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...