31 Mayıs 2012 Perşembe

Çarşı pazardan!

Ay ne kadar imreniyorum çarşı pazardan ucuz ucuz alıp giyinenlere...
Ben bayılırım pazar gezmesine, üniversitedeyken Bostanlı'ya ya da Hatay'a gitmek en büyük zevkimdi benim.Bursa'dayken de epey gezmiştim pazarları, Sosyete pazarı tabir ettiğimiz pazarlardan bahsediyorum yani.
Geçen salı okuldan sonra F. ile sözleştik ve pazarımızı gezmeye yollandık.Epey verimli ve keyifli vakit geçirdik, alışveriş yaptık, sonrasında da çay keyfi...
İşte aldıklarım:
kot görünümlü elbise, boyu biraz kısa gibi, anneme gidip etek ucuna dantel falan eklettirmeyi düşünüyorum.25tl.

bu bluzu görüp hemencik aldım, 10 tl

yakası çok orjinal bence.

klasik tshirt, yaz ,için.5tl.

bluzun rengi çok güzel, tiril tiril.15tl.

hemen fotografladım, kırışıklıklarına bakmayın, yıkanmayı bekliyor şu an.

bu elbise de harika, giydim zaten geçen hafta.20tl.
Alışveriş yapmak çok keyifli bir şey yaaaaa!

10 yorum:

  1. çok uygun şeyler kapmışın bitanecim güle güle giyin eminim hepsi çok yakışacak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim, ben de zaten kaparcasına aldım, sağlıkla güzellikle giyerim umarım, önemli olan o:))))
      sevgiler ve teşekkürler canım benim!

      Sil
  2. ooooh çarşı pazar alışverişlerini çok severim...
    ama pazardan aldığımız şeyleri deneyemediğimiz için
    bir çok şeyi alamaıyorum....
    gidip mağazalardan alıyorum...
    beğendiklerimin de indirime girmesini bekliyorum...
    yaşasın alışveriş yapmak :)))
    ooooh saçmışsın paraları....
    reklemlerdaki gibi saaaç saaaaç paraları saaaaç :)))
    canım yeni cicilerin hayırlı uğurlu olsun...
    güle güle kullan...
    en baştaki kot görünümlü elbisene bayıldım :))
    oooh sefan olsun valla....
    sevgiler canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım pazarda deneyememe sorunu var, ama çoğu pazarcı deneme kabinleri yapmış biliyor musun?Zaten burda olmazsa bir sonraki hafta götürüp değiştirebiliyorsun,anlayışlı satıcılarımız var yani:)))
      yoksa mağazalara kalsak indiirm dönemi dışında birşey alınmaz, yani alınır da 3-4 parça alacağın parayla 1 şey alır çıkarsın o da biiz kesmez.
      Saçacaz ya paraları...
      O elbiseyi de çok severek azıcık da pazarlık yaparak aldım, gururluyum yani:)))
      sevgiler canım!

      Sil
  3. iadei ziyarete geldim...
    cok imrendim şimdi fotoları görünce...keske bizimde şansımız olsaydı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşşş gelmişsin güzelim:)))) evet pazardan alışveriş yapmak ayrı bir keyif:))))
      Bunu saymam gene beklerim:))))
      sevgiler!

      Sil
  4. canım bende çok severim pazar gezmeyi
    en çok hatayın perşembe pazarını severim
    uzun zaman oldu gitmeyeli
    güle güle giy hepsi çok güzelll

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de severdim yani severdim Hatay pazarını, öğrenciyken giderdik hep, güzel parçalar da bulurdum..Baya oluyor gitmeyeli..
      Teşekkürler bu arada güzelim,güzel dileklerin için.Öpüyorum!

      Sil
  5. hayırlı olsun hepsi çok hoş güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın güzelim:)))teşekkürler!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...