4 Mayıs 2012 Cuma

Evde çok işe yarayan şeyler 2

Malum artık yaz yaklaştı, kışlıklarla yazlıkları yer değiştirmek gerek, işte Tansaş'ta bulup aldığım ve çok işime yarayan bir şeyden bahsedeyim size.
Aslında fikir çok basit, bu büyüklükte bir naylon bulsanız da işinizi görür ama satılırken aramaya ne gerek var, dedim ve aldım.
Elbiseleri, uzun hırkaları, montları bu şeffaf poşetlere koyarak askıda saklıyorum, hem kırışmıyorlar hem de tozlanmıyorlar.Sizlere de belki bir fikir verebilir, şans verin.Bu paket de 5-10 tl arasında bir fiyata satılıyordu.Ben çok memnunum.Küçük ama çok işimiz görüyor.





2 yorum:

  1. Ne zamandır aradığım bir şeydi,iyiki yazdı bende alıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım çok pratik, Tansaş'ta bir iki başka marka daha vardı, bunlar ince ama baya sağlam, daha yırtılan olmadı ve gerçekten beni bir sürü dertten kurtardılar, kolaylıklar canım:)))))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...