8 Mayıs 2012 Salı

evde işe yarayan şeyler 3

Bu spreyi bir internet sitesinden aldım, hepsiburada.com dan.Benim ayaklarımın numarası çok değişkendir.Bazen şişer, bazen önü vurur, bazen arkası vurur; bazen de bol gelir ayağımdan çıkacakmış gibi olur.Aynı ayakkabıdan bahsediyorum bu arada.Hal böyle olunca; seve seve aldığım bazı ayakkabıları acıtıyor diye giyemiyordum.Sonra bu spreyi gördüm, ayakkabıyı genişletiyormuş.Böyle vaadlere çok kanan biri değilim ama ne fark eder ki deyip aldım.
Tamam öyle mucizevi bir sprey değil, birden 1 numara büyütmüyor ayağı ama giyilmesini kolaylaştırıyor.Giymeden önce çalkalayıp sıkıyorum ve daha rahat bir şekilde giyiyorum ayakkabıyı.Görürseniz bir şans verin bu arkadaşa:)))
markası farell.Fiyatı da 8-10 tl arasında birşeydi.


6 yorum:

  1. aaa çok ilginçmiş ya benim ayaklarım da değişiyor, yani ayakkabıların kalıplarıyla ilgili daha çok aslında ama bu gerçekten iyimiş işe yariosa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzelim bennim ayaklarımı rahatlattı.Zaten köpük gibi bir şey, çalkalayıp öne ve arkaya sıkıyorsun.deriye herhangi bir zararı da yok.Dediğim gibi mucize bir şey değil.Ama daha rahat giyilmesini sağlıyor.Evden çıkmadan sıkıyorum ayakkabıların içine...
      görürsen bir şans ver derim:))

      Sil
  2. çok ilginçmiş ilk kez duydum:) gerçekten her evde olması lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu konuda senle hemfikirim, elinin altında olması lazım, ne olur ne olmaz:)))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...